Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
_Yasmine_ schreef:Weet niet of je diëtiste het gezegd heeft, maar ik zou alleen cardio trainen, dus geen kracht.
weet niet of dit bekend klinkt?
iig, heel veel succes ermee, erheen gaan is al een hele stap!
jesito schreef:Zij vond spinnen ook prima, als ik maar ging sporten.
_Yasmine_ schreef:jesito schreef:Zij vond spinnen ook prima, als ik maar ging sporten.
spinnen is ook prima hoor, zo bedoelde ik het ook niet.![]()
bedoelde meer met gewichten, echt gericht op spieropbouw.
@verootje, punt bij krachttraining is, is dat spier zwaar is. het is ontzettend demotiverend als je je kapot werkt en je komt aan. Op die manier
_Yasmine_ schreef:jesito schreef:Zij vond spinnen ook prima, als ik maar ging sporten.
spinnen is ook prima hoor, zo bedoelde ik het ook niet.![]()
bedoelde meer met gewichten, echt gericht op spieropbouw.
@verootje, punt bij krachttraining is, is dat spier zwaar is. het is ontzettend demotiverend als je je kapot werkt en je komt aan. Op die manier

Dieuwke_ schreef:Ik heb ook een hele poos spinning gedaan. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, ideaal. Succes!
Ik ben het niet met je eens Yasmine. Afvallen doe je het best met een kracht-cardio combi. Cardio wel voorop, maar kracht mag in mijn ogen absoluut niet ontbreken.
Dieuwke_ schreef:Ik heb ook een hele poos spinning gedaan. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, ideaal. Succes!
Ik ben het niet met je eens Yasmine. Afvallen doe je het best met een kracht-cardio combi. Cardio wel voorop, maar kracht mag in mijn ogen absoluut niet ontbreken.
_Yasmine_ schreef:Dieuwke_ schreef:Ik heb ook een hele poos spinning gedaan. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf wilt, ideaal. Succes!
Ben oprecht benieuwd waarom je vind dat kracht niet mag ontbreken?
spierontwikkeling krijg je toch vanzelf wanneer je gaat sporten? Juist in mijn ogen het liefst afwisselend cardio (cross, lopen, fietsen, roeien etc. )