Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kan je niet bijv. jij de paarden verzorgen terwijl hij uitmest? Dat is minder inspannend
Tosca2 schreef:Je kan ook proberen het er extra dik op te leggen. Dus in de zetel gaan liggen met een belletje en dan om de 5 minuten om iets anders roepen: "Schat, ik wil koffie!", "Breng me nog eens een kussen!" en "Kun je mijn voeten nog eens masseren?". Wedden dat hij het dan snel beu is?
) Probeer als eerste gewoon eens aan te geven richting je vriend dat jij je als je niks kan en mag zo nutteloos voelt. En maak gewoon afspraken wat jij wel doet en wat niet, eventueel met de afspraak dat als je toch te moe bent dit aangeeft. Sowieso
En daarnaast hebben de mensen om je heen ook emoties en zullen zij ook een manier moeten vinden om er mee om te gaan. Ibbel schreef:Het is in onderzoek allang aangetoond dat fysiek bezig zijn de beste manier is om snel van een burn-out te genezen. Burn-out = geestelijk moe, lichamelijk is er niets met je mis.
Vertel 'm dat maar eens. Mensen met burn-out wordt juist aangeraden naar de sportschool te gaan, of op z'n minst dagelijks te gaan wandelen en fietsen.
Ibbel schreef:Het is in onderzoek allang aangetoond dat fysiek bezig zijn de beste manier is om snel van een burn-out te genezen. Burn-out = geestelijk moe, lichamelijk is er niets met je mis.
Vertel 'm dat maar eens. Mensen met burn-out wordt juist aangeraden naar de sportschool te gaan, of op z'n minst dagelijks te gaan wandelen en fietsen.