zere schouder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

zere schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 09:33

Hallo alllemaal. Ik word vanmorgen wakker, niks aan de hand. Zit ik rustig aan tafel een kopje koffie te drinken en opeens is mijn schouder hartstikke pijnlijk! Wat kan dit zijn?
Ik zit zelf aan bursitis te denken, maar kan dit zo plotseling?

fjordjes

Re: zere schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 09:35

Misschien toch verkeerd gelegen 's nachts, kan soms wel eens later komen. Kijk het een paar dagen aan of het niet minder word, neem eventueel een ibuprofen en als het niet beter word maak een afspraak bij de huisarts.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 09:38

Ibuprofen heb ik niet in huis, maar de eerste parracetamol gaat nu naar binnen...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:42

Dat had ik 4 maanden geleden ook. Is niet meer over gegaan. Toen direct naar de HA geweest, ibuprofen gekregen voor een week (3x per dag) waarmee het wel iets minder werd maar niet over ging. Daarna ermee naar de chiropractor geweest waar ik toch al liep voor m'n rug. Hielp elke keer een dag of 2 en dan was het weer terug. Vorige week was ik het zat en weer naar de HA geweest. Gister naar een speciale schouderfysio geweest en m'n AC gewrichtje is geblokkeerd, samen met een zenuw. Oftewel: rust houden, oefeningen, niet te veel meer paardrijden en niet teveel tillen. :\

Dus als het blijft, gewoon naar de HA gaan!

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 10:45

Naar de huisarts als je er echt last van hebt

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 11:02

Nu met de paracetamol word het al draaglijker, ik denk toch dat het bursitis is. Een paar jaar geleden had ik het in mijn andere schouder, het voelt net zo. Alleen had ik toen al een hele dag al een vervelend gevoel in mijn arm/schouder en nu komt het zo opeens opzetten.
Ik heb mijn voorraadje pijnstillers opgezocht, die waren verdwenen met de verbouwing vorig jaar, en ik kom het weekend wel door. Is het volgende week niet beter, ga ik even naar de huisarts.