Ik heb een zoontje van bijna 5,5 maand en wil toch wel weer graag in mijn oude figuur terug.
Maar omdat lijnen niet mag wanneer je kind nog aan je borst zit ben ik gewoon van plan om gezonder te eten.
Eten met niet al te veel calorieën maar wel gezond voor moeder en kind dus.
Ik wil het sowieso 5 weken volhouden.
Mijn vriend is voor 5 weken weg, en ik ben benieuwd of hij het verschil opmerkt, en wil hem dus niets vertellen over dat ik gezonder ga eten.
Met gezond eten bedoel ik dus bijvoorbeeld gestoofde maaltijden en fruit als tussendoortjes. Geen koekje meer bij de koffie en op zondag geen taartjes meer bij familie en al dat soort.
Ik eet nooit echt verkeerd. En 1x in de maand a 1.5 maand eten we eens een pizza. Dus dat is ook niet veel.
Maar toch wil ik eens deze 5 weken alle koekjes bij de koffie, taartjes op zondag en het toetje na het eten laten staan om te kijken of het echt zoveel uitmaakt. En inplaats van Ice tea gewoon water.
Door dit topic wil ik alles gewoon opschrijven wat ik die dag gegeten en gedaan heb. Gewoon als steuntje in mijn rug om door te zetten.
Iedere week laat ik weten wat ik ben afgevallen (of eventueel ben aangekomen) Want dat zou zomaar kunnen.
En misschien willen uiteindelijk meer mensen mee doen met gezond eten voor die 5 weken

Weet iemand heerlijke gezonde gerechten mogen die ook in het topic geplaatst worden zodat ik ook nog eens variatie heb en niet steeds het hele internet hoef af te zoeken voor een nieuw gezond recept.
Maar goed dat je zo gezond bezig gaat hoor!
Die uitdrukking is anders