Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hou je vooral rustig, niet te veel rechtstaan en terug zitten ed. Normaal gezien moeten die pijnstillers toch voldoende zijn? Kan ook zijn dat je minder reageert op bepaalde medicatie. Ik kan bijvoorbeeld 10 pilletjes van paracetamol nemen en nog geen verbetering voelen, maar 1 dafalgan en ik ben al half verdoofd
fionaf09 schreef:@leen_ Wat bedoel je met terug zitten? Ik had al dyclofinac voor mijn rug maar denk dat ik daar al gewend aan ben dat ik dus niks aan paracetamols heb.
@aslo: Intapen kan dat zelf?
@superpony: Het probleem is dat ik niet weken kan stoppen met werken en school. Homeopatische middeltjes kan ik wel eens naar gaan kijken..
Heb vannacht spierverslappers + slaapmiddel gehad en ben deze nacht een stuk beter doorgekomen!
Warbling schreef:Ja ik ben 4 jaar geleden van het paard gevallen en ook m'n ribben gekneusd. Het doet gewoon heel erg veel pijn. Je kan het beste gewoon rustig aan doen. Weet nog wel dat overeind komen en gaan liggen echt een hel was. Had ook pijnstillers maar je blijft het wel voelen hoor. Als je er helemaal geen pijn meer aan zou hebben kan je teveel gaan doen waar je later weer last van krijgt. Ik kan het nu ook nog aanwijzen waar het toen zat, voel het ook nog wel eens. Sterkte!
Leen_ schreef:Met terug zitten bedoel ik dat je niet moet rechtstaan en weer zitten, rechtstaan zitten. Is een beetje moeilijk om uit te leggen, maar de beweging die je doet om te gaan zitten en recht te staan is niet echt goed als je gekneusde ribben hebt. Dus als je zit en je hoeft niet perse op te staan, dan blijf je best zitten![]()
Misschien moet je even aan de HA melden dat je niet veel effect voelt met de pijnstillers, waarschijnlijk schrijven ze je dan wel iets anders voor. Iedereen reageert namelijk anders op medicatie.
Het kan echt nog lang aanhouden helaas.