Lieve vrienden, de vriend van mijn zusje Jolanda Op Den Buysch wordt vermist,vanaf Dinsdag 22 Mei. Mochten jullie hem herkennen op deze foto of ergens zien, bel dan alsjeblieft naar 1 van onderstaande telefoon nummers of naar het algemeen nummer van de politie: 0900 - 8844 —of Jolanda Op Den Buysch-0620276894 of Bennie Gerwig-0615234863 omgeving van vermissing is Breukelen.
Dit is de auto van Nico Gerwig die hij heeft mee genomen het is een witte bedrijfswagen Peugeot bipper kenteken 9VBF86 als iemand deze auto heeft zien rijden of staan bel dan alsjeblieft het onderstaande nummer Jolanda Op Den Buysch 0620276894 of Bennie Gerwig 0615234863 je kunt ook derict met het landelijke politie nummer bellen 0900 - 8844, Het is maar een kleine moeite om op het vakje delen te klikken maar het kan enorm helpen om Nico Gerwig te vinden Daarom hoop ik dat jullie die kleine moeite willen nemen! mijn familie en de familie van Nico zullen hierom heel dankbaar zijn.
verschrikkelijk die onzekerheid! hoop dat hij gauw gevonden word
quera
Geplaatst: 25-05-12 14:32
Ik heb hem even gedeeld ben namelijk zelf niet in nl tot oktober. Heelveel sterkte
GroteVogel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-12 14:35
Ja echt erg!!!
Hij heeft alleen zijn gsm mee, en pinpas. Hij heeft zich die ochtend ziek gemeld en na een ander telefoontje is hij verdwenen, niemand die hem nog gehoord of gezien heeft...Hij was niet depressief of ziek, er waren geen relatie problemen of dergelijke... Aangezien zijn vriendin geen inzage heeft in zijn bedrijfs bankzaken kan ze ook niet zien of er nog transacties hebben plaats gevonden.
Het trieste vind ik dat de politie niks zegt te doen, pas als iemand 3 weken vermist is?????????? Vreemd hoor!!
Hij is nog niet terecht, maar we weten dat hij leeft.( en waar hij zich zou moeten bevinden) Politie gaat zoekactie op touw zetten, hoe wanneer enz weet ik ook niet.
Als hij werkelijk gevonden is dan zal ik het hele verhaal hier ook vertellen.
Ik mag niks meer plaatsten van de Politie over Nico, hij is zo goed als terecht!!
Mag er een slotje op?
Daarom her een slotje. Mocht er een update komen dan kan TS mij een PB sturen
Olympia
Geplaatst: 06-06-12 19:59
Ik heb helaas een droevig bericht van GroteVogel gekregen.
Nico heeft een militair verleden en het vermoeden bestaat dat hij zich verschuilde in een bos. Hij heeft gediend in Bosnie, en schijnbaar toch een trauma opgelopen daar. De dag dat hij verdween was voor iedereen een dood normale dag. De politie zei in eerste instantie niks te doen, pas na 3 weken vermissing. Omdat hij nog geld had gepint wisten we dat hij nog in leven was, en omdat er een vermoeden was welk bos hij zich verschuilde zijn 6 vrienden uit het leger hem gaan zoeken. Het busje had de politie al in die buurt in beslag genomen zodat hij niet meer mobiel zou zijn en weg vluchtte. De kans bestond dat hij zich in Bosnie waande, en kon dus erg gevaarlijk worden, vandaar dat alle info van de politie verwijderd moest worden ( stel een groepje vreemden gingen zoeken, en Nico zou denken vijand.............tja.....)
Helaas is hij gevonden...zelfmoord gepleegd................... Arme familie en vrienden, heb met ze te doen!