Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
eefj33 schreef:Geen papier toch? Haha
Maar TS, volgens mij kan dat geen kwaad hoorAl zou er wat naar binnen zijn gegaan dan kan je lichaam dat super opruimen... Als je bedenkt wat er nog meer in kan

.
eventueel knip je het touwtje wat korter, zodat echt niemand het ziet (dat touwtje kan zo mooi buitenboord hangen bij een bikinibroekje
).

Pletje123 schreef:Je kunt met zwemmen het best een tampon gebruikeneventueel knip je het touwtje wat korter, zodat echt niemand het ziet (dat touwtje kan zo mooi buitenboord hangen bij een bikinibroekje
).
Nant schreef:Dat zal geen kwaad kunnen anders hadden ze het niet van dit materiaal gemaakt.Pletje123 schreef:Je kunt met zwemmen het best een tampon gebruikeneventueel knip je het touwtje wat korter, zodat echt niemand het ziet (dat touwtje kan zo mooi buitenboord hangen bij een bikinibroekje
).
Dat touwtje duw ik altijd gewoon mee naar binnen (wel eerst even lostrekken en daarna een propje van maken en er achteraan zeg maar)

en duw hem niet heel diep hoor, gewoon dat ie niet er buiten bungelt, dat vind ik nlk irritant met lopen. Doe het al 6 jaar zo en nog nooit problemen gehad er mee.
bungelt niet, blijft zitten en garantie dat hij er weer uit kan!
dat zou ik ook niet doen, tenzij je de HA erg leuk vindt

Nant schreef:Ik trek hem wel eerst los heen duw hem niet heel diep hoor, gewoon dat ie niet er buiten bungelt, dat vind ik nlk irritant met lopen. Doe het al 6 jaar zo en nog nooit problemen gehad er mee.
Doe gewoon eerst de tampon er in en daarna frummel ik het touwtje er achteraan.
Maar het topic gaat over maandverband dus ik ga verder mijn mond houden