Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand op bokt dit misschien herkent, aangezien de dokters ook maar wat aan het raden zijn.
Het is een pijn die ik al zo lang heb als ik me kan herinneren. Als jong meisje hield het me vaak uit mijn slaap. Mijn vader zei dat het groeipijn was, ging dan met mij een glaasje melk drinken en wat op een koude vloer rondstappen.
Heel erg veel hielp dat niet, maar gezellig was het wel.
Nu jaren later heb ik deze pijn nog steeds. Ik ben er nu al jaren uit dat deze pijn voorkomt wanneer ik erg vermoeid ben. Vaak begint het met een zeurige pijn die steeds heftiger wordt, uiteindelijk moet ik dan een pijnstiller nemen omdat het gewoon te erg wordt.
De pijn begint meestal in mijn armen (vaak de linker arm) maar gaat altijd over naar mijn benen. Vooral rond mijn knie, maar dan plots doet mijn knie geen pijn meer en is het mijn heup, onderbeen of enkel, heel soms mijn voet ook.
De pijn zit vaker aan het rechterbeen, maar ook wel aan het linkerbeen en zit dus nooit op 1 plaats. Het lijkt wel op te schuiven in mijn been
De dokter dacht eerst dat het spierkrampen waren, toen moest ik dagelijks minstens 1 kiwi eten. Dit heb ik maanden volgehouden, maar het haalde niet uit. Toen dachten ze aan vasculair lijden, maar als (bijna) podologe weet ik genoeg van vasculair lijden om te weten dat het dat niet is.
Dus nu denken de zenuwpijnen, ik moet nu vitamine B12 nemen. Ik ga dit doen, het valt te proberen. Maar zelf denk ik niet dat het zenuwpijnen zijn, ik heb geen tintelend of branderig gevoel, geen zenuw uitval. Zo kan de pijn in mijn arm zitten, dan in mijn been, dan mijn kuit, dan mijn bovenbeen vooraan,... Of wel zijn al mijn zenuwen aangedaan
Een oorzaak weten ze ook niet en hoe dit gaat evolueren ook niet.
Ik heb nu stage en ben dus erg vaak vermoeid en ik ben het pillen slikken een beetje beu onderhand
Is er iemand die dit herkent of denkt te weten wat het kan zijn?

) en de klachten verminderen niet bij warmte, maar worden wel erger bij koude.
)
- dan zou ik het toch eens uit laten zoeken. Probleem is wel dat fibro nog steeds niet door alle artsen erkend wordt.