Uitslag op voet in de vorm van een slipper?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lest

Uitslag op voet in de vorm van een slipper?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 08:56

Het klinkt een beetje raar zie ik nu :') maar ik heb uitslag (kleine rode beeltjes) op mijn voeten en het ziet er uit als een slipper bandje.
Volgens mij heb ik het gekregen toen ik twee weken geleden ging squashen met een vriendin, toen heb ik haar sokken geleend en die zijn dikker dan de sokken die ik normaal draag. Ik heb het idee dat mijn voeten iets te warm zijn geworden en daar ben ik wel wat gevoelig voor. Alleen twee weken later is er nog niks veranderd :P. Ik heb er verder geen last van het jeukt niet en doet ook geen pijn. Als het binnen een week nog niet weg is neem ik maar eens contact op met de huisarts, maar ik vroeg me af of iemand dit misschien herkent.

Hier de foto's (mijn manicure moet trouwens nog even wennen aan de zomer O:) ).
http://i80.photobucket.com/albums/j161/_lest_/bokt/IMAG0125.jpg?t=1337673724
http://i80.photobucket.com/albums/j161/_lest_/bokt/IMAG0126.jpg?t=1337673724

Bienotje

Re: Uitslag op voet in de vorm van een slipper?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:07

Om eerlijk te zijn vind ik de vorm op beide voeten wel zo overeenkomstig met een teenslipper dat ik me niet voor kan stellen dat dit met sokken in schoenen is veroorzaakt.

Waar en wanneer heb je voor het laatst teenslippers aangehad, gepast in de winkel, geleend of iets?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:24

Wat apart?En je hebt niet slippers gedragen?
Zo draag ik zomers tot het echt niet meer kan ivm het weer atijd slippers, ik woon er echt op. De huid wordt daar ds anders en swinters blijf ik de vorm zien.
Stel jij hebt slippers aangehad voor je iets zweterigs ging doen, dan kan dit een reactie zijn denk ik?
Maf hoor..lekker in een badje met soda gaan zitten met je voeten en goed insmeren. (ik ben geen HA, herken deze plekjes dan ook niet, maar het ziet er een beetje uit als zweetbultjes/irritatiebultjes, maar dan we omdat er iets over heeft gezeten?).

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:34

ik zou ook meteen zeggen dat het van je slippers komt, maar ja als je die niet hebt gedragen word het wat lastig ;)
Ze zien eruit alsof ze erg jeuken maar dat doen ze dus niet. Heb je al calendula gesmeerd?
Ik zou ook veel op blote voeten lopen denk ik in de hoop dat een beetje zon en frisse lucht er goed aan doet

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 09:41

Ik heb wel af en toe teenslippers aan maar alleen om naar de badkamer op en neer te lopen en te douchen bij de sportschool.
Dit zijn al de hele winter dezelfde slippers en ik heb nooit ergens last van gehad maar misschien is het een combinatie geweest van irritatie van mijn warme voeten en daarna teenslippers bij het douchen. Het enige gekke vind ik dat het niet weg gaat :p.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:46

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 09:52

latex allergie misschien? als het dan dus wel indd van de slippers komt of een ander plastic materiaal waar je allergisch voor bent .....van sokken(?) is wel een beetje raar dat het dan in die form eruit ziet vind ik....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:00

Ik kan me ook haast niet voorstellen dat dit van iets anders komt dan van je slippers... Kun je niet een tijdje andere slippers dragen? Met een ander soort bandje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:11

Het kan inderdaad prima door de warmte komen: huid grvoeliger kan daarna zomaar irriteren door de slippersmwaar je anders nooit last van hebt gehad :)