Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
corientjuhh schreef:Van welke gewrichten heb je voornamelijk last?
corientjuhh schreef:En een uitgebreid (bloed) onderzoek dan?
Sassol schreef:Hallo beste bokkers,
Ik ben een aantal maanden terug 4 maanden lang ziek geweest. Vooral last van vermoeidheid, gewrichten en spieren. Ze hebben nooit gevonden wat het was en alle testen die ik gedaan heb, lieten zien dat ik gezond was. Ik word in juni 20, maar voel me soms een vrouw van 40.
Ik kan ondertussen weer gewoon rennen/springen/vliegen, maar heb toch nog wat vage klachten waarvan ik nou niet goed meer kan plaatsen of dit normaal is of dat het misschien toch nog sluimert?
De klachten:
-Verkrampte spieren, met name in m'n bovenbenen als ik langer dan een uur loop. Meestal loop ik er prima mee door, maar soms belemmert het.
-Met rennen voelt het soms alsof ik zwakke enkels/knieën heb, waardoor het rennen heel zwaar wordt.
-Lang last van kneuzingen (en heb er toch redelijk wat ervaring mee).
-Het schiet me soms in m'n rug
Ik beweeg nu toch al wel een tijdje, dacht eerst dat m'n lichaam gewoon uit conditie was. Die is nu toch wel weer terug, al lijken m'n spieren dus wel een slecht uithoudingsvermogen te hebben. Voorheen kon ik makkelijk 4u lopen zonder problemen. Als ik nu 2u of langer loop heb ik bijna altijd last van verkrampte beenspieren.
Zijn dit nou gewone kwaaltjes of moet ik me toch achter m'n oren krabben op mijn leeftijd?
Jans schreef:Lyme kan wel eens negatief testen terwijl het toch in je bloed zit. Wat je omschrijft klinkt namelijk wel echt als Lyme. Behalve het feit dat het langzaam beter gaat.
Ik zou toch nog een keer een volledig bloedonderzoek laten doen, just in case.
)
geerte schreef:Ik herken best veel in jouw verhaal en zijn er ook meer testen gedaan dan alleen lyme of lees ik daar overheen??