Ik moet even wat kwijt, want zit mezelf nu echt op te vreten van binnen.. En dat eigenlijk al een hele tijd. Ik moet dinsdag middag voor mijn knie naar de orthopeed. Sinds afgelopen november heb ik al last van mijn knie. Een soort constante pijn die maar niet weggaat. En dat een paar week lang achter elkaar en dan gaat het wel weg. En dan uit het niets krijg ik weer last. Heb 2 week in een rolstoel gezeten en 2 week op krukken gelopen. Afgelopen maart weer naar de huisarts gegaan en die heeft me doorverwezen naar de orthopeed.
Kan iemand me vertellen wat de orthopeed gaat doen? Wordt het een soort gesprek of gaat 'ie direct lopen wrikken en doen? Ik weet helemaal niet wat ik me erbij moet voorstellen.
denk ook allebei! anders lucht je toch even je hart bij je moeder of zus? broer? helpt mij altijd al wat...! veel succes en geloof me : komt goed anders even aan de persoon waar je dinsdag heengaat doorgeven dat je zenuwachtig bent gr hackny
Bij mij werd de eerste keer eerst mij. Verhaal aangehoord en toen werd mijn knie onderzocht. Dit gaf geen duidelijk beeld, dus toen wilde hij foto's en een mri scan. Er was mijn inziens niks spannends aan, maar kan me best voorstellen dat je het wel spannend vind. Het is toch vreemd dat het er dan wel is en dan weer niet. Gaat er iemand met je mee? Heel veel succes.
ja hart luchten is wel een optie maar dat doe ik al een 2 maand Ik heb geen idee wat hij gaat doen vandaar dat ik ook niet weet of hij gaat wrikken oid. Nee ik heb nog nooit naar mijn rug laten kijken. In het verleden al wel een foto laten maken van mijn heupen, maar toen was ik een jaar of zeven. Verder heb ik recent(lees: april) een foto van mijn knieen laten maken waarop niets te zien was...
Hij zal met je bespreken waarom je bent doorverwezen en wat je klachten zijn. Meestal doen ze ook nog een lichamelijk onderzoek. En aan de hand van zijn bevindingen kan hij je vertellen waar hij aan denkt en wat de behandeling daar van is en zonodig welke vervolgonderzoeken er nodig zijn (foto's mri scan etc)