Na een avondje stappen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

slagchoco_91

Na een avondje stappen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 12:48

... heb ik nu een irritante piep in mijn oren -O- voornamelijk de rechter.
Te harde muziek en gevoelige oren zijn geen goede combinatie, toen ik na 2,5 weer buiten kwam vond ik mezelf klinken als een ET :+
Nu klinkt mijn stem weer normaal voor m'n gehoor maar de piep die ook al wat afgezakt is is nog wel aanwezig.
Ik ben nu 10-11 uur verder na het stappen en ik maak mij ontzettend zorgen dat deze piep blijvend is ;(
Ik moet er wel bij zeggen , ik stap eigenlijk nooit en dit is de eerste keer weer sinds tijden... dus misschien is dat een aanleiding?

Kan een vriendelijke bokker mij een beetje gerust stellen ? Ik ben zo'n mietje die meteen gaat googlen met dit soort dingen O.o

Een ding weet ik wel, volgende keer goede oordoppen in.

slagchoco_91

Sodeletuut

Re: Na een avondje stappen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:49

Volgens mij is het zo dat je als het na 24 uur nog zo is, dat je gehoorbeschadiging kan hebben. Maar als het goed is gaat de piep gewoon weer weg. :j

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:55

Je gehoor is niks gewent waarschijnlijk en heeft nu even een opdonder gehad. De piep gaat in de regel weer weg, maar duurt nu eventjes wat langer omdat het gelijk zo hard was. Morgen even afwachten.
En als je googled dan lees je alleen maar enge verhalen, doe maar niet!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:00

Pin me er niet op vast maar ik dacht dat kleine baschadigingen gewoon weer genezen met de tijd. Harde geluiden/muziek (denk ook aan koptelefoons) even vermijden om je oren rust te geven. Die piep gaat gewoon weer weg.
Vervelend is dat als het geluid zo hard staat dat je er een piep aan over houdt.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 13:15

Het zal vanzelf wel wegtrekken misschien volgende keer speciale oordopjes in?
Dan kan je gesprekken gewoon volgen en de muziek horen maar komt het minder hard binnen.

slagchoco_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 18:34

Ja mijn oren zijn inderdaad niks gewend :') ik wacht rustig af, t' komt vast wel weer goed helemaal omdat dit geen dagelijks ding van me is. :j Dat sommige beschadigingen weer herstellen heb ik ook van horen zeggen(leuke woordspeling haha )

Speciale oordopjes ga ik zeker naar kijken, ik heb geen zin in die keiharde muziek. Ik kon ook bijna niemand verstaan en dat is niet zo handig als je met een leuke jongen wil kletsen :Y) volgens een vriendin was er ook een die aan mij vroeg of ik doof was.. nouja uhh in die omstandigheid eigenlijk wel ja:o