Al jaren heb ik last van mijn rug en ik heb verschillende dingen geprobeerd om er vanaf te komen. Helaas helpt het niet, of is het maar tijdelijk. Ik heb een scoliose en een vrij holle rug doordat ik been lengte verschil heb. Ik heb een zooltje in mijn schoen om het been lengte verschil op te heffen. Ook heb ik een jaar een corset gedragen om de scoliose niet erger te laten worden. Dat heeft mijn rugklachten veroorzaakt (corset was te klein). Ik ben naar de fysiotherapeut geweest, hielp niets. De chiropractor heeft heel lang wel geholpen, maar nu niet meer. Af en toe een massage is heel fijn, maar werkt maar kort. Inmiddels heb ik er ischias bij gekregen en daar kan de chiropractor volgens mij niet zoveel mee.
Gister is mijn moeder naar een of andere beurs geweest en daar stond een standje over Body Stress Release (BSR). Zij vertelde dat ze mij waarschijnlijk wel kon helpen. Nou ben ik best wel sceptisch, omdat het in mijn oren klinkt als een wondermiddel. Ik kan me niet voorstellen om ooit helemaal pijnvrij te zijn. Nou ben ik dus op zoek naar ervaringen van mensen die dit ook gedaan hebben, zodat ik een compleet beeld kan vormen.

Alvast bedankt!
Groetjes Saskia.

Edit: Voor eventueel geïnteresseerden, de site http://www.bodystressrelease.nl/