Met de zoekfunctie zag ik in verschillende topics wel wat terug komen over cellulitus maar nog geen centraal topic dus bij deze.
Ik heb bij mijn billen en bovenbenen last van cellulitus. Nu zie ik veel cremetjes voorbij komen maar heb nooit zo gelooft dat dit werkt. Ik drink 1 tot 1,5 liter water op een dag en beweeg aardig veel (fiets 2 keer per week en loop 2 keer per week hard). Maar dit heeft iig nog niet mogen baten.
Dus ben ik benieuwd of er tips zijn onder andere bokkers en of er meer bokkers zijn die hier last van hebben?
Ik ben nog best jong en baal af en toe best dat ik al cellulitis heb, heb het ook al een jaar of 8
Ik heb gehoord dat groene thee ook zou helpen? Iemand daar ervaring mee?
Zijn er toch cremes die jullie geprobeerd hebben die het wat verminderen? Of andere tips?
Ik hoor het graag!!
Buiten mijn zwangerschappen om heb ik er gelukkig geen last van, maar doordat ik nu meer vocht vast houd komt het weer tevoorschijn.

Ik heb het niet heel erg, maar voor mij al erg genoeg om me er rot over te voelen. Heb het ook zeker al vanaf mijn 21ste / 22ste denk ik.
Ik heb er zelf ook heel veel last van. Groot deel van mijn benen heeft van die mooie strepen