Ervaringen bikini Body Programma?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

Ervaringen bikini Body Programma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 13:21

De zomer komt er weer aan en ik voel mij toch iets zekerder als die laatste winterkilo's voor eens en voor altijd verdwijnen :j
Ik hoef niet zozeer kilo's af te vallen maar ik wil mijn vetpercentage naar beneden krijgen en lekker fit, gezond en strak in mijn vel zitten.

Ik sport regelmatig (2/3x per week krachttraining, 2x per week hardlopen) en ik werk gemiddeld 2 dagen per week op stal. Daarnaast probeer ik altijd de fiets te pakken.

Aangezien ik nogal een zwart-wit denker ben en wel eens kan doorslaan (ik wil het NU!!! :o
Wil ik dit rustig maar vooral gezond aanpakken vandaar dat ik op het volgende programma ben gestuit van Inge van Haselen.

http://www.ingevanhaselen.nl/gezond-afv ... programma/

Zijn er bokkers bekend met dit programma en/of Inge zelf?

Noeps

Re: Ervaringen bikini Body Programma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 18:09

Ik vind het maar een bak geld voor iets dat drie weken duurt. Op bokt zijn meerdere topics over gezond eten, afvallen of een betere conditie/plattere buik. Misschien kan je daar een kijkje nemen, daar worden ook ontzettend veel tips en adviezen gegeven :) (gratis :D).

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 10:42

Dat is idd waar maar ik ben vooral op zoek naar een totaalpakket met begeleiding en een dag tot dag menu (as kickstart).

Verder geen ervaringen op bokt?

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 10:47

het ziet er goed uit die site :) en het klinkt best motiverend (zelfs voor mij hah :D )
maar vind het ook best wel duur, zowat 100 euro :o dat vind ik wel wat teveel

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 11:04

Kom anders gezellig in het krachttrainingstopic :)
[MW] Krachttraining voor vrouwen, #2

Zitten mensen tussen die onwijs veel verstand hebben van goede voeding, vetpercentage's en effectief krachttrainen :j

Een stuk goedkoper!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:36

Wat je ook kan doen is het p90 programma, die kan je best makkelijk gratis via internet verkrijgen en is ook een compleet programma met dieet, oefeningen en tips etc.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 12:58

Even naar het topic krachttraining voor vrouwen, daar is heel veel gesproken over dit soort zaken.
P90X is idd ook heel zinvol, maar als je echt vet% wilt verlagen, lees dan even het topic.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 08:26

Thnx, ik had er al eens een kijkje genomen maar ik ga direct weer even kijken naar nuttige tips!