Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

sweetwendy schreef:bedankt voor de reacties
Ik zie dat fam. dus ook oppast. Dat is een goede en goedkope optie natuurlijk![]()
Dierverzorging, ik ben zo goed als klaar en krijg (pas) 11juli mijn diploma.
Werk vinden in de dieren branch is errug moeilijk.. veel is ook vrijwilligerswerk.
Ik krijg volgende week dinsdag te horen of ik nog naar school en stage moet..
Ik heb volgende week woensdag een sollicitatiegesprek bij TNT post als voorbereider voor 8 tot 15uur per week.
Ben zo benieuwd
Ik heb ook dierverzorging gedaan, nadat ik in principe een baan had gevonden in die branche en het salaris te horen kreeg, toch gepast en bij TNT gaan solliciteren. Daar kon ik beginnen met 8 tot 12 uur in de week verspreid over 3 dagen, dacht bij mezelf, dan kan ik beter 1 dag 8 uur werken, scheelt weer wat dagen oppas? En dus bij de gouden M gaan solliciteren voor 20 uur in de week, aangenomen, zelfde salaris als bij de TNT maar gunstigere werktijden. Ik heb nu zwangerschapverlof, maar ik werkte voorheen met name 's avonds als mijn vriend thuis was = geen oppaskosten. Ook om de week op zondag (vriend thuis) maandag overdag (vriend thuis) en donderdag overdag (schoonmoeder wilde dan wel oppassen) en dat ging prima zo! Uiteindelijk van de 20 naar 28 uur gegaan en dat ga ik dadelijk weer doen