Spuiten in schouders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Spuiten in schouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 18:44

Ik heb kalkvorming op de pezen in mijn schouders, hierdoor word ik heel erg belemmerd in wat ik kan doen.
Mijn armen kunnen niet omhoog zonder heel veel pijn,en met mijn rechter arm naar mijn linker arm gaat niet,ik kan bv. niet met mijn rechterarm mijn linker BH bandje omhoog doen. -O-
Nou wil de reumatoloog er spuiten in gaan zetten,ik zie er best wel tegenop,maar wil ook graag van die pijn af omdat ik er in mijn werk ook erg veel last van heb(werk in de huishouding in de thuiszorg)

Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? en hoe is dat verder verlopen(heeft het geholpen?)
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 15-05-12 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Typfout uit titel gehaald

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:49

Geen persoonlijke ervaring, maar ik hoor van patiënten dat het maar een aantal maanden werkt en dan moeten ze opnieuw een spuit.
Een alternatief die KAN helpen, is Shockwave. Wordt gegeven door de fysiotherapeut. Dan stuurt een apparaatje schokgolven over de verkalking, waardoor deze wat uit elkaar valt en zo door de lichaam wordt afgevoerd.

Sanne25

Re: Spuiten is schouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:10

Mijn moeder had het ook. 3 keer een spuit laten zetten en toen ze de 4e keer wilden spuiten heeft mijn moeder nee gezegd. Ze heeft zich laten operen en nergens geen last meer van gehad.