Morgenochtend heb ik een darmonderzoek en daarvoor moeten mijn darmen dus leeg.
Ik zie zo vreselijk op tegen het drinken van die 4 liter meuk, dat ik met moeite net 1,5 broodje met jam heb weggekregen.
Zometeen ga ik het eerste zakje oplossen in water, en gezien alle verhalen mik ik er ook meteen maar siroop bij....
Het is mooi weer én moederdag dus er zullen weinig mensen op bokt zitten vandaag, maar ik hoop toch op een beetje steun, hahaha

Tussen 14.00 en 16.00 moet de eerste 2 liter erin.. en tussen 19.00 en 21.00 de laatste 2 liter.
Waarschijnlijk moet ik straks mijn vriend naar de supermarkt sturen om megazoete limonade te gaan halen omdat ik over mijn nek ga van die troep

Nouja, we denken maar zo... morgen rond deze tijd heb ik alles achter de rug. Ik moet namelijk al om 8.45 in het ziekenhuis zijn en om 9.45 gaan ze beginnen.
Maar pffft, wat een ellende. Ik ren al 2 dagen naar de wc, vrijdagavond en gisteravond moest ik al 2 pilletjes innemen (4 in totaal dus), en daar reageer ik zo heftig op dat ik inmiddels volgens mij al helemaal leeg ben
Bisacodyl heten ze. Mijn god.Nouja.. nog 55 minuten te gaan, ik ga mixen en de bende in de koelkast zetten want koud schijnt het iets minder vies te zijn

)

succes!
4 liter, gadver. Sterkte meid, zet 'm op!