Echter verslechterde het en via de HAP weer doorgestuurd naar de SEH op verdenking van een blindedarmontsteking. Bloedonderzoek wees niets uit en mocht weer naar huis toe met een receptje voor Diclofenac en een verwijzing voor de gyneacoloog. Die kon op haar gebied niets vinden en stuurde mij meteen weer door naar de SEH op verdenking van een blindedarmontsteking. Na een echo van de gehele buik was er weer niets gevonden en moest me de volgende dag maar weer na het bloedprikken melden bij de chirurg.
Hij kon er niks van maken en stuurde me door naar de MDL-Arts waar ik een half uur later al terecht kon. Ik moest bloed laten prikken voor een bepaalde bacterie en meteen na het weekend kreeg ik een colonscopie.
Ook die uitslagen waren verder prima, dus werd ik weer naar huis gestuurd met een AB kuurtje voor een blaasontsteking en als proef een maandje pillen slikken voor het Prikkelbare Darm Syndroom.
Blaasontsteking is foetsie, de pillen zijn op en klachten zijn er nog. Afgelopen dinsdag moest ik weer op controle komen waar ik te horen kreeg dat hij een brief ging maken voor het 'pijnteam'.
De enigste optie die de MLD-Arts nog in petto had was dat ik mogenlijk 'ACNES'* heb
ACNES = Abdominal contageous nerve entrapment syndrome
Wat niet veel meer betekend dan een zenuw die knel zit
Ik wacht nu dus op een oproep van het pijnteam.

Zijn er meer mensen bekend met ACNES?