Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
44Myrthe44 schreef:haha, lijkt mij gewoon een beetje spierpijn, je spieren hebben een klap gehad en daar krijg je last van.
Heb ik ook al zo vaak gehad, als het echt iets ergs is voel je dat echt wel meteen hoor!
44Myrthe44 schreef:haha, lijkt mij gewoon een beetje spierpijn, je spieren hebben een klap gehad en daar krijg je last van.
Heb ik ook al zo vaak gehad, als het echt iets ergs is voel je dat echt wel meteen hoor!
friends_f_e schreef:Als je je nek breekt, ben je dan normaal niet dood..? Nou dat dacht ik toch altijd. Ik denk nu niet dat hij gebroken is, ik kan wel nog naar links en naar rechts draaien, alleen heel ver draaien doet wat pijn. Vooral de zijkanten van mijn nek denk ik.
je weet maar nooit Aukelizzy schreef:friends_f_e schreef:Als je je nek breekt, ben je dan normaal niet dood..? Nou dat dacht ik toch altijd.
Gelukkig nietIk had mijn rug op verschillende plaatsen gebroken en leef nog steeds..

Zwitsal schreef:morgen zal inderdaad nog wel erger zijn, helemaal sochtends als je net uit je bed komt zal het wel stijf zijn.
LisaB schreef:Toen ik ernstig hard van een paard was gevallen, en voor de zekerheid naar het ziekenhuis werd afgevoerd, (gelukkig niks gebroken, alleen verschoven bekken en SI gewricht) mocht ik absoluut niet warm douchen of insmeren met iets warms. Weet niet waarom, weet alleen dat dat niet mocht.
En idd, ik weet ook een voorbeeld va iemand die van een paard gevallen is, naar de kantine is gelopen, later toch naar het ziekenhuis voor controle, en zijn rug gebroken bleek te hebben.
Een val van een paard moet je nooit onderschatten, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook.
succes verder met je nek!