Februari ben ik gestopt met de pil en hebben we 2 maanden een condoom gebruikt om te kijken hoe mijn cyclus is. Die is 2 keer precies 28 dagen geweest en toen zijn we vanaf maart gewoon gaan proberen, nou zou ik donderdag ongesteld moeten zijn geworden met woensdag meestal al wat roze afscheiding. Nou ben ik dus niet ongesteld geworden, wel getest maar ie was negatief (ochtendurine), nou wordt er wel gezegd dat sommigen pas bij meer dagen over tijd positief testen. Zijn er hier mensen met diezelfde ervaring?
Als ik kijk naar mijn lichaam zijn er wel dingen anders als anders maar dat kan net zo goed tussen mijn oren zitten.
als je het over 12 dagen nog eens probeert heb je meer kans op een betrouwbare uitslag
Muronia
Geplaatst: 12-05-12 11:02
Wat voor test heb je gedaan? Ik weet dat de kruidvat testen vaak het beste en eerste kleuren. Je kunt ook nog aan het ontpillen zijn, dat kan ook die lichamelijke veranderingen teweegbrengen. Ik duim voor je!
Kan heel goed tussen je oren zitten hoor, heb er helaas zelf ook ervaring mee, tot schijnzwangerschappen aan toe. Was je cyclus regelmatig voor dat je aan de pil ging?
Laat positief testen kan ook goed, welke test heb je gebruikt? Testen van Clearblue zijn bijvoorbeeld veel minder gevoelig dan testen van kruidvat eigen merk, die zijn erg gevoelig.
Voor ik aan de pil was was ik ook altijd strak 28 dagen en toen ik een hele tijd gestopt was net zo. Ik heb getest met die van de kruitvat 2 voor 5 euro.
Ik heb jaren geleden ook weleens gehad dat ik over tijd was en toen werd ik de dag na het negatief testen ook weer ongesteld maar ja toen wilde ik ook niet graag zwanger worden.
Ik ga sowieso over een paar dagen weer proberen zolang ik niet ongesteld word.
Bij mij was de kv juist negatief (hoewel er uren later, toen ik m weg gooide, wel een heeeeel dun lijntje zat) de volgende dag was die van etos knalpositief.
Ik testte negatief, maar voelde aan mijn lijf dat ik zwanger was. Heb 3x negatief getest, de 4e keer zag ik een heeeeel licht streepje. Ik testte positief met 5,5 week zwangerschap
Hier zelf geen ervaring maar wel kennis van iemand die nooit positief testte met een test en altijd bloed moest laten trekken. Haar testen waren pas positief als ze al meer dan 3 maand ver was.
Vanmorgen weer negatief getest verder nog niks te merken van een naderende ongesteldheid verder merk ik wel wat kleine dingetjes die nu anders zijn maar dat kan net zo goed tussen mijn oren zitten omdat ik er nu meer op let. Ik ga nu pas vrijdag weer testen dat is dan mijn 8ste NOD.
Vandaag weer negatief getest ik ga het volgende week nog een keer proberen en dan bel ik wel even naar de huisarts. Verder ook eigenlijk geen symptomen meer maar een groot deel daarvan hangt samen met je HCG.
ik heb juist hele goede ervaring met de test van trekpleister. ik was 5 dagen overtijd. trekpleister is ook 2 voor 5 euro, en het proberen waard! ook de clearbleu teste bij mij niet positief terwijl de trekpleister gelijk een dikke roze lijn gaf.