Voor het eerst dat ik hier een topic aanmaak..
Zoals jullie lezen.. Gaat het dus over (mijn!) verstandskies. Er zijn er nu vier door, één nooit gehad.. Misschien komt die ooit..
Nu is het geval, dat ik er last begon van te krijgen en twijfelde wat ik ermee moest doen.. Heb het nog even aangezien, ook gekeken hoe het er uitzag, het leek ook wel (nog steeds) een andere kleur te hebben en alsof mijn wang er in tegen aan zit (dikte?).
In ieder geval is het aardig gevoelig.
Nu gisteren de knoop door gehakt en gebeld richting de tandarts, en mocht gelukkig meteen even komen voor een foto. Resultaat een onsteking in mijn verstandskies. En dat er 2 verstandskiezen boven ook onderweg zijn. Waar ik tot nu toe nog geen last van heb.
Heb als medicatie een spoeling gekregen (naam kwijt, heb ook geen zin om richting boven te lopen voor de naam
). en nog een brief voor het ziekenhuis om een afspraak te maken bij de mondheelkunde.Die gebeld en eerste wat ik kreeg te horen, in JUNI! nouu.. nee, ga niet zo lang wachten.. Dus kon 29 mei. Had gevraagd of het niet nog eerder kon, maar dat deden ze niet.. Als het een spoed geval is, dan had de tandarts wel gebeld ofzo..
Nou goed, prima afspraak vast gezet en krijg een bevestiging thuis gestuurd. Eenmaal thuis vertelt hoe en wat was ik er toch niet tevreden over.. Word tenslotte wakker met hoofdpijn en ga ermee naar bed. Overdag is de hoofdpijn er ook. Slik dan ook één advil.
Omdat het naar mijn idee wat erger wordt qua pijn heb ik nogmaals gebeld en door gegeven aan de secretaressen dat ik gisteren vergeten ben door te geven dat er een onsteking in zit en het toch echt geen prettig gevoel is.. Nu mag ik 22 mei..
Nu mijn vraag aan jullie.. Hoe is het gegaan bij jullie? Hebben jullie ook een ontsteking gehad en is hij er toen uit gehaald? Of gewoon dat hij er uit moest..?
Hoor wel verhalen dat je t echt hoor kraken, en dat als het onstoken is dat je het dan erger hoort en het door de verdoving heen voelt?
Nu heeft ieder een andere pijngrens, maar misschien heb ik wat aan jullie ervaringen en of tips.
Sorry voor het 'vage' verhaal.. Hoop dat jullie het nog snappen.. En bedankt voor het lezen, ook alvast bedankt voor een reactie.
Groetjes Fiona

!!
bij extreme angst, dat werkt spierontspannend. Bij het trekken voel je wel de druk, en je hoort het wat kraken. Pijn mag het absoluut niet doen want je word goed verdoofd. Welk spoelmiddel heb je gekregen?