knieklachten, loopcentrum?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xxrossiexx

knieklachten, loopcentrum?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 14:29

zou maar even bij het begin beginnen,

In 2008 heb ik tijdens het snowboarden mijn knie verdraait, mijn lichaam draaide maar vanaf mijn knie draaide mijn been niet mee. In eerste instantie dacht ik niet zo ernstig, heb immers al langer last van mijn kniën en enkels. Maar de pijn bleef zo erg dat ik op een gegeven moment mijn been niet meer kon strekken. Weer terug naar de Ha, tja dan maar een foto was het antwoord. daar kwam niets uit. vervolgens maar een MRI laten maken ook die was negatief, conclusie mijn knie was gewoon goed. en moest doormiddel van Fyshio mijn knie weer bewegelijk maken en strekken.

3 maand fyshio gevolgd zonder succes tot de fyshio tegen mij zei, laat ze maar gewoon gaan sneiden want hier kan ik niks mee. opereren had ik wienig zin in dus eerst maar langs de ostyheopaat, deze
voelde in mobilieteit van de knieschijf, en wou eerst zeker weten dat er echt niks fout zat.

al met al ben ik in December 2008 onder het mes gegaan. alleen mijn kraakbeen was licht beschadigd en mijn buitenband te los en mijn binnenband te strak. Na de operatie kon ik mijn knie weer stekken en zou ik doormiddel van Fyshio mijn banden weer oprekken en trainen. ook daar weer een paar maand mee aan de slag geweest totdat ik het zat was en weer terug ben gegaan naar de otheopaat, sinds dien gaat het beetje bij beetje een stuk beter. Steeds minder pijn, minder opslot schieten en kan hem steeds meer belasten. met de 8 weekelijkse controle valt er ook steeds minder rech te zetten en ziet het er roos-kleuirig uit.

Tot vorige week, ben uit het niets door mijn knie gegaan en echt zo veel pijn eraan. vandaag toch de knoop doorgehakt om naar de HA te gaan want ik ben het gewoon zat met mijn knie. En ja hoor ga maar weer naar de fyshio... >;). na alles heb ik niet zo veel vertrouwen meer in de fyshio, en ga ik er met tegenzin heen.

nu zat ik zelf te denken aan een opmerking van mijn Fyshiotherapeut 2 jaar terug dat het komt doordat ik verkeerd loop, en eigenlijk anders moet leren lopen. dus toen dacht ik opeens aan het loopcentrum.

dus nu de vraag aan bokt, hoe is jullie ervaring met een loopcetrum? zou ik er wat aan hebben?
of zijn er nog meer dingen waar ik aan kan gaan denken?

bedankt voor het lezen!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:17

-