Sinds gistermorgen heb ik ineens behoorlijk last van mijn stuitje. Zitten doet pijn, bewegen doet pijn, en doorzitten op de pony is eigenlijk niet te doen. Lichtrijden gaat, maar alleen wanneer ik iets meer naar voren ga zitten, heel vervelend natuurlijk. Maar het meest vervelende vind ik dat het zo plotseling is komen opzetten.
2 jaar geleden ben ik wezen snowboarden waarbij ik heel vaak en heel hard ben gevallen en zelfs niet meer normaal kon lopen van de pijn, maar heb toen wel de hele week nog doorgegaan omdat ik moest van me zelf. Heb er toen nog een week of 6 last van gehad na die tijd. Dit is weer helemaal over gegaan.
Maar nu heb ik dus weer onverklaarbare stuitjes pijn. Heeft iemand enig idee hoe dit kan worden veroorzaakt, en nog handiger, wat ik er tegen kan doen?

Maar het zal nooit echt meer goed komen. Heb alleen al jaren rug/nek/stuitje klachten. Dus dan moet je ook wel
) en het helpt! Bij mij tijdelijk, maar vaak permanent.
)Als ik op dat moment rechtstond, moest ik snel iets vastgrijpen omdat ik dan bijna op de grond viel van de pijn. (het lijkt dan alsof er iemand achter je staat en plots een mes net naast je stuitje in je rug steekt, dus je schrikt je een ongeluk)