ik kamp sinds een tijdje met een irritant probleem.
Alle spieren in mijn rug en nek zitten namelijk vast. Hiervoor heb ik ongeveer 2 maand geleden van de dokter een voorschrift gekregen om naar de kinesist te gaan. Haar vaststelling was dat mijn rugspier ernstig geblokkeerd zat en gespannen was, en dat het uitstraalde naar mijn nekspieren.
Ik heb het advies van de dokter opgevolgd, en een kinesist gebeld. Mijn dokter zei trouwens dat ik met 4 beurten zeker toekwam, maar ze schreef er toch 9 voor, voor de zekerheid. Dus ik 4 keer naar de kinesist, voelde wel een verschil, maar geen immens verschil. Na de 4 beurten was ik iets van een week gestopt, en toen kreeg ik terug hevige pijn, wat weer resulteerde tot hoofdpijn en spieren die helemaal verstijfd waren.
Dan zelf besloten om de andere 5 beurten ook op te gebruiken, kinesist heeft nieuwe dingen geprobeerd, en na de 5 beurten voelde ik al een groter verschil. Mijn aanslepende hoofdpijn was weg en ik voelde me losser en vrijer.
Maar nu, een 2 weken later, is de pijn terug, en de hoofdpijn erger dan voordien.. Ik heb het gevoel dat mijn rug gewoon geblokkeerd zit, en dit straalt uit naar mijn nek en hoofd, wat zeer irritant is. Ik heb nu een nieuwe afspraak bij de kinesist, maar ik heb het gevoel dat wanneer ik hier terug mee stop ik weer van voor af aan begin, en terug last krijg van alles..
Is er toevallig iemand die met hetzelfde probleem zit?
Ik ben namelijk een beetje hulpeloos aan het worden, het blijft maar terugkeren, en wordt elke keer iets erger.
Of als iemand misschien een mogelijke oplossing zou hebben voor me, je zou me een heel groot plezier doen!
Mijn bekken staan een beetje gekanteld, dat is al vastgesteld, maar hiervoor draag ik steunzolen, dus normaal kan dit de oorzaak niet zijn, want ik heb nooit last gehad van mijn steunzolen