Ik weet niet of het hier goed staat maar hebben jullie misschien een idee?
Ik heb een half jaar niet meer gereden ivm het inslapen van mijn paard. Ik ben in die tijd erg duizelig geworden en heb nu last ervan dat ik elke dag licht in m'n hoofd ben. Maar het gaat steeds beter en het zal nog een jaartje duren eer ik weer 'normaal' ben. Maar ik mis het rijden zo erg dus ik wil weer gaan rijden maar weet niet hoe dat moet gaan...
Ik had de manege,waar ik waarschijnlijk weer ga lessen, gebeld, maar ik wil dan erg graag weer even rustig alleen met het paard in de bak zijn, gewoon om te kijken hoe dat gaat.. Maar daar gaat dat niet lukken vanwege dat het paard waar ik op kan anders overbelast wordt (hij loopt al lessen en is verzorgpony) dus dat gaat niet lukken. Ik Heb voor de rest geen contacten waar een paard staat waar ik op kan en om nu op een wild vreemd paard te stappen geeft mij zenuwen en die verergeren het licht in m'n hoofd zijn.
ik durf niet om gelijk de lessen weer in te gaan, stel je voor dat het echt niet gaat lukken dan kan je ook nog niet je eigen gang gaan.. Wat mij dan ook weer zenuwen geeft..
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders gewoon vragen stellen hoor!
Ik ben aardig hopeloos,,,
Ik ben benieuwd of bokt dit mee heeft gemaakt en of het voor hun belastend was om in die tijd paard te rijden.. En natuurlijk of jullie nog ideeën hebben voor mij!
Houd de reactie alsjeblieft een beetje vriendelijk en positief want ik zit al aardig in de put!
Bedankt voor het lezen en mee denken!

ik ben zelf ook wel een aardige schijtert kwa het rijden op vreemde paarden xd Marja ik vertrouw wel de eigenaar als ze zeggen dat ze niets doen