Wie kan mij helpen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanH

Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 14:15

Hee,
Ik weet niet of het hier goed staat maar hebben jullie misschien een idee?
Ik heb een half jaar niet meer gereden ivm het inslapen van mijn paard. Ik ben in die tijd erg duizelig geworden en heb nu last ervan dat ik elke dag licht in m'n hoofd ben. Maar het gaat steeds beter en het zal nog een jaartje duren eer ik weer 'normaal' ben. Maar ik mis het rijden zo erg dus ik wil weer gaan rijden maar weet niet hoe dat moet gaan...
Ik had de manege,waar ik waarschijnlijk weer ga lessen, gebeld, maar ik wil dan erg graag weer even rustig alleen met het paard in de bak zijn, gewoon om te kijken hoe dat gaat.. Maar daar gaat dat niet lukken vanwege dat het paard waar ik op kan anders overbelast wordt (hij loopt al lessen en is verzorgpony) dus dat gaat niet lukken. Ik Heb voor de rest geen contacten waar een paard staat waar ik op kan en om nu op een wild vreemd paard te stappen geeft mij zenuwen en die verergeren het licht in m'n hoofd zijn.
ik durf niet om gelijk de lessen weer in te gaan, stel je voor dat het echt niet gaat lukken dan kan je ook nog niet je eigen gang gaan.. Wat mij dan ook weer zenuwen geeft..
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders gewoon vragen stellen hoor!
Ik ben aardig hopeloos,,, :')
Ik ben benieuwd of bokt dit mee heeft gemaakt en of het voor hun belastend was om in die tijd paard te rijden.. En natuurlijk of jullie nog ideeën hebben voor mij!
Houd de reactie alsjeblieft een beetje vriendelijk en positief want ik zit al aardig in de put!
Bedankt voor het lezen en mee denken!

JNAWA_Nienke

Re: Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:18

Vervelend allemaal zeg! :(:)
Ik weet niet waar je woont, maar misschien is er wel een bokker bereid je te helpen met zijn/haar eigen paard om jou het eerste duwtje in de rug te geven die jij nodig hebt om weer verder te komen! :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 14:19

Waar woon je??? Je mag van mij best op mijn merrie komen rijden hoor... super braaf voor niets bang, vind je dat toch een beetje eng dan heb ik ook nog een Fjord staan die helemaal bomproef is!
Je zegt het maar als je wil en niet te ver weg woont.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 14:51

Heel erg bedankt voor de reacties!

@aerdenhout1, we hebben momenteel(en het zal nog wel even duren) geen auto beschikbaar.. Maar bedankt voor het aanbod!Ik woon, om het even groot te zeggen, in het midden van het land. Pb staat open als iemand het echt wil weten.
Mijn ouders zijn ook erg ouderwets en durven niet zo goed naar vreemden toe... Wat ik wel een beetje snap maar ik geloof niet dat er op bokt onbetrouwbare mensen rond lopen ;) ik ben zelf ook wel een aardige schijtert kwa het rijden op vreemde paarden xd Marja ik vertrouw wel de eigenaar als ze zeggen dat ze niets doen ;)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 16:36

Maar waar woon je dan?
Ik denk dat er vast bokkers zijn die jou willen helpen!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 17:01

Is er niet een andere manege in de buurt. Dan zeg je daar gewoon dat je weer opnieuw moet beginnen, ik weet zeker dat je vast een privéles kan krijgen op een braaf paard ergens.
Het lijkt me niet dat het afhangt van 1 paard waar je dan op zou moeten toch? Er zijn toch veel meer paarden op een manege? En anders zijn er wel andere maneges in de buurt waar je vast wel een paard voor een uurtje kunt 'huren' en anders een privéles op kan krijgen.
Gewoon even goed om je heen kijken.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 17:46

Ik heb al geïnformeerd maar er zijn geen andere maneges in de buurt die paarden huurt aan vreemde..
Ik heb 3paarden waar ik op kan maar die zijn alle 3 verzorgpony dus kunnen niet. De rest zijn allemaal te klein en de grotere worden of niet verhuurd of zijn ook verzorgpony..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 18:05

Nogmaals... waar woon je dan??

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-12 18:52

aerdenhout1 schreef:
Nogmaals... waar woon je dan??

Sorry lees het nu pas ik woon in Utrecht

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 07:27

Dat is best ver om even een paar keer te komen rijden, maar er is vast wel iemand op bokt die dicht bij zit en je wil helpen?