Ik heb van dat schuimende douchespul en vind het heerlijk.
benangelique
Geplaatst: 06-05-12 16:17
De douchefoam is heerlijk! Evenals de scrub
ladyisabelle
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 16:21
Mijn verzameling wordt steeds groter Ik heb tot nu toe Himalaya wisdom scrubzout, Honey touch creme, awareness gezichtsreiniger en de awareness dagcreme. Ook hebben we nog de jojoba ginseng handcreme en de creme met factor 35, maar die gebruik ik zelf niet.
Ik vind de Sakura srub (pot) echt een aanrader! Je huid wordt mega zacht van de scrub omdat er een soort olie doorheen zit. Alleen vervelend dat die pot bij mij lekt en alles onder zit
Jaaaaaaaa hier nog eentje Heb 2 schuimdouchegel staan en nog een bodylotion, heb op dit moment een scrub van Sabon die nog lang niet op is maar denk dat ik als die op is eentje van Rituals haal
Flowq
Geplaatst: 06-05-12 16:25
Ik heb ook nog de
Hanami Heaven badolie Carpe Diem shampoo geurstokjes
Hier nog iemand die gek is op Rituals! Heb op dit moment een douchefoam staan (cherryblossom & ricemilk), heerlijk! Wil uiteindelijk wel meer producten aanschaffen, maar moet eerst wat ander douchespul opmaken.
Ik ben er ook gek op maar ik heb er niet zoveel van..
Eleionomae
Geplaatst: 06-05-12 17:03
hier nog een fan! Heb geloof ik nog iets van 9 producten in de badkamer staan die ik nu 1 voor één aan het opmaken ben heerlijk ruikt dat spul. Vind eigenlijk alles wel lekker hahaha
Ik heb eigenlijk altijd de stokjes in huis, ruikt zo lekker douchespulletjes eigenlijk alleen als ik ze kado krijg of als ik het tijd vind mezelf eens te verwennen
Katyatje
Geplaatst: 06-05-12 19:56
Rituals is leuk! Vind het altijd weer leuk om spullen te gaan testen aan hun watereiland (?). Ik heb Zensation Foam, Sakura Scrub en Honey Touch body cream. De scrub is helaas op dus ik moet snel om nieuwe. Heerlijk spul is het!