slaap problemen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

slaap problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 09:20

Hallo bokkers,
Ik slaap de laatste tijd zo slecht, als ik om half 11 ga slapen dan slaap ik pas tegen 2 uur en dan schrik ik om 3 uur wakker en kan ik niet meer verder slapen. Gister ging ik ook bijna knoc-out toen ik de douch uit stapte en ben toen even 10 min op bed gaan liggen dit hielp een tijdje maar in de keuken ging ik weer bijna. Weet iemand hier misschien wat dit is?

xEmilieLx

Re: slaap problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:25

Ik herken het, heel erg duidelijk. Ik ben er na een paar maanden voor naar de dokter geweest. Die kon me eigenlijk niet zoveel vertellen, alleen over stress, slaap tekort en een te lage bloeddruk ( heb ook altijd koude handen, koude voeten enzo ) Maar ik zit nu een paar weken aan de Goede nachtrust thee van zonnatura? sonnatura? geen idee eigenlijk :P Geen zin om naar keuken te lopen. Maar dat is een kruidenthee die bij mij erg goed werkt! Dan is in ieder geval 1 probleem opgelost en misschien word de rest dan ook beter? Kan ook zijn dat je te warm douched of als je te snel op staat ofzo. Als het nog lang zo door gaat moet je je maar even melden bij de dokter denk ik :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 19:19

Ik douch op 32 graden dis dat is opzich niet warm, maar bedankt voor het advies