ik heb erg last van mijn heupen/bekken na het hardlopen ik heb er na een paar dagen nog steeds last van? nog meer mensen die hier last van hebben (gehad) en wat hebben jullie eraan gedaan? waar ligt dit aan, hoe kun je het oplossen?
Ben hier als kind al mee naar de huisarts geweest, die gaf aan dat ik onvoldoende gewrichtsvloeistof aanmaakte, waardoor ik na een tijdje hardlopen een klikkend geluid hoorde (gewrichten die langs elkaar schuurde) heb hier 1 keer pillen voor gehad en ook eens een spuit, maar heb het tot op de dag van vandaag nog steeds.
Komt mij ook erg bekend voor. Ik heb het zowel met mijn heupen als ook met mijn knieën. Ook wel eens na het rijden last van gehad. Heb het idee dat de gewrichten dan ook langs elkaar schuren, maar ik ben er nog nooit achteraan geweest om het eens te laten nakijken. En oplossing ervoor weet ik helaas niet.
Ik zou zeggen; volg een training bij een club in het hardlopen. De meeste mensen die zelf maar wat gaan rennen hebben geen gunstige houding en dat kan blessures opleveren.