Maandag hebben we drie jaarlingen verhuisd. Vooral mijn paard verzette zich behoorlijk met laden en mn arme moeder had zowat een hartverzakking van zn stunts
Maar goed, allemaal gelukt en fijn verhuisd.Gisteren wilde ik over het lage hek van het terrasje op stal heen stappen, was te lui om om te lopen. Hek is echt laag, veel mensen zijn te lui om om te lopen.. Dus ik til mn been op, denk m over het hek heen te tillen, en heb ineens enorme pijn aan mn knie. Ergens ging er iets mis in de coördinatie waarbij ik mn knie keihard tegen de hoekpunt heb aangeknald. Werd steeds dikker en gisteravond kon ik zowat niet meer lopen, dus maar even naar de arts gegaan.
Heb de aanhechting beschadigd, moet twee weken rust houden anders kan het permanent worden..
Heb ik dat nou weer??? Mag mn paard niet zelf binnen halen want ja, het is toch een jong dier en hij maakt wel eens gekke sprongen.. Mn moeder zei het zo mooi; doe je maandag al die gevaarlijke dingen en dan gaat het fout bij een hekkie
Heb wel enorm de balen. De 20e zou Umoyax naar de amateurkeuring gaan, maar kan nu niet echt trainen.. Ik hoop maar dat ik hem wel alsnog kan voorbrengen, hij heeft deze keuring wel nodig als voorbereiding.. Ben er goed ziek van in elk geval.