opgezwolle keel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

opgezwolle keel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 03:12

Ik ben sinds 1 dag (of nouja, ben 1 mei om 11:15 naar Amerika gevlogen en 1 mei om 18:15 amerikaanse tijd aangekomen in Amerika) in Amerika en ik heb echt een opgezwolle keel en voel me gewoon niet echt goed. Misselijk en lusteloos. Ik zit in Kansas, het is overdag rond de 28 graden denk ik ? en volle zon. Ik heb vooral binnen erg veel last van mijn keel en misselijkheid, buiten gaat het redelijk, maar ik ben ook echt lusteloos. Vandaag 3 kleine toast gegeten en 3/4e aardappel en 1 hamburger, dat was het. Ik probeer wel zoveel mogelijk water te drinken vanwege de lage luchtvochtigheid, maar ik vraag me dus af of deze klachten kunnen komen van de airco? ik ben de airco natuurlijk niet gewend...

Tips?

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 04:21

Het komt over alsof je echt flink verkouden bent? Als je dat idee hebt dan kan dat dus erg goed van de airco komen, ben altijd meteen ziek van de airco. Mocht het zo zijn dat je pas over gevlogen bent vanuit nederland kan het temperatuurs verschil ook meteen wat hebben gedaan.

pipo

Re: opgezwolle keel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 05:26

Hier was pas een jongen met de bof.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 12:16

ik heb geen pijn aan mijn keel, wel overgevoelig. Verder naar mijn idee ook niet echt verkouden, het is alleen het dichtgedrukte gevoel. Ik heb er nu momenteel geen last van in de slaapkamer, heb met mijn raam open geslapen en mijn hooft er naast. Dus miss dat het toch heeft geholpen, ik zal het straks wel merken als we naar buiten gaan :P

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:20

Ik heb het op moment ook. Maar naast opgezwollen keel(echt gevoel alsof die dichtgeknepen word en benauwd hebben), heb ik ook keelpijn en praktisch geen stem.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 12:33

wat vervelend voor je zeg! Ik heb dus niet de keelpijn en heb ook nog een prima stem, daarom vind ik het ook zo vreemd