Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat ik als eerste bedacht was iets met de zenuwen, ik weet niet of je ook iets met je rug hebt gekregen tijdens dat ongeluk? Het kan maar zo dat daar een stel zenuwtjes een soort van overgevoelig zijn geworden. Geen idee of er röntgenfoto's zijn gemaakt van je hand? Misschien wat bot euh euh ben de naam kwijt euhm splintertjes? Bloedvaten die misschien kapot zijn of over gevoelig ofzo? Er zijn een heleboel mogelijke dingen en ik denk dat je toch maar even moet wachten op die afspraak
Toch vind ik zwaar gekneusde vingers vanaf januari best wel lang! Ik heb mijn duim medere keren zwaar gekneusd door volleybal ( vraag me niet hoe
) en dat was na hmm een maand? toch wel over
Misschien herstel ik snel of stelde ik me aan ( stomme dokter wilde snel van me af )
. In ieder geval heel veel succes en beterschap! Ik hoop dat de pijn snel minder word en over gaat
t moet er voor zorgen dat t uiteindelijk soepeler wordt en ik moet nu 8 weken naar een speciale handtherapeut en daarna hopen dat t over is en weer op controle
xEmilieLx schreef:Klinkt griezeligEen verkleving van de pezen tsja klinkt ook wel weer logisch
![]()
Hmm misschien is het beter dat je even niks voelt toch? Misschien zijn je pezen nu lekker aan het losweken![]()
Ik hoop dat het snel beter word en gaat!
Ik dacht juist dat die spuit hielp
Maar misschien doet het pijn omdat je pezen op een pijnlijke manier aan het losweken zijn??
Haha graag gedaan voor de Hoop, You cann always borrow some!