Scholl ervaringen, dringend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Heleennn

Scholl ervaringen, dringend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 19:51

Ik weet niet of het hier thuishoort.. maar ik heb al even last van wratjes op mijn voetzolen, niet echt veel maar toch is het best irritant en genant soms...

Mn moeder heeft nu het bevries-middeltje gehaald van scholl, heeft er hier iemand ervaring mee? Want ik zie het niet echt zitten.. het doet erg veel pijn naar het schijnt om wratjes te laten bevriezen.

Volgens mij gaat ze me nu echt wel aanvallen met het bevries middeltje.. het is dus redelijk dringend! :)

Alvast bedankt!

Heleennn

Re: Scholl ervaringen, dringend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 20:14

Kom op? Niemand?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:19

Mijn vader heeft daar ook last van gehad, op z'n handen, hij liet deze bij de dokter bevriezen en nu zijn ze weg.
Ja, het doet pijn, het is maar net wat je belangrijker vindt. :Y)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:33

Hmm, ik heb ook verscheidene wratten laten bevriezen bij de dokter, en zo lang ze enkel op de wrat zelf kwam met het stokje voelde ik er helemaal niets van. Als ze mijn huid daarrond raakte wel een beetje, maar echt pijnlijk was dat niet.

Laten uitsnijden is heel pijnlijk heb ik gehoord, maar bevriezen? In mijn ervaring iig niet

Maargoed, dat is dus een ervaring van bij de dokter, dat dingetje van Scholl heb ik nooit geprobeerd.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:35

Ik had er ook een paar op mn hand. Ik ben naar de ha geweest en die heeft ze bevroren. Dit doet even pijn, maar daarna heb je er geen last meer van. De laatste keer heb ik spul van wartner gebruikt. Dit werkte goed.

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:45

Scholl werkte helaas bij mij niet. Bij sommige wel.

Mijn oplossing was Wratner, veel zwemmen(weken dus), en dan alleen het losse eelt wegvijlen. Uiteindelijk ging hij er helemaal uit en had ik een klein kuiltje, nu is hij helemaal weg, en nooit meer terug gekomen. ook niet op andere plaatsen!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-12 21:13

Maar zijn er ervaringen dat het erg veel pijn deed bij SCHOLL niet bij de arts...

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:18

Ik heb dat ook van Scholl, maar bij mij werkte het niet. ( bij de dokter doen ook niet) Je moet het er wel echt lang genoeg ophouden. Lekker is anders maar echt pijn doen kan ik het niet noemen.

Ik heb in Turkije een spulletje gekocht en dat werkte bij mij heel goed, maar dat deed na lange tijd wel meer zeer. Het is dat ik uitleg kreeg in de turkse apotheek je moest het aanstippen en dan pleister erop. Is soort formule W maar dan word de wrat niet wit en werkt 10 x beter dan formule W)

Als dat spul van Scholl niet werkt kan je alsnog langs de ha gaan de pijn viel bij mij mee . Het ligt er ook een beetje aan hoellang ze er al zitten