Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet zo heel lang volgens mij. Ik heb het ding jaren gebruikt. Je kan 1 keer "doorslikken" zeg maar, maar ik had ook daarna onwijze bloeding. Dus ik was erg braaf met de stopweek. Ik kreeg (van alle pillen overigens) altijd migraine in de stopweek, dus dat was minder, maar verder vond ik het wel een fijn ding.
listiglistje schreef:dat ie moet beschermen tegen zwangerschapals ze hem nu weer gebruikt beschermt ie niet meer...
Duhelo schreef:normaal wel, maar omdat ik die ring maar een week gebruikt heb, vraag ik me af of ik morgen die ring terug mag inbrengen voor twee weken, en dan gewoon doorringen met een nieuwe?

Ragdollcat schreef:Nee hoor geef me maar gewoon de pil en is controleerbaar ook.
nuvaring vind ik maar een raar iets en niet zo gezond lijkt me, er zit wel constant iets om je baarmoedermond heen volgens mij en dat is tegennatuurlijk en je weet niet wat dat voor effect heeft op de lange duur.
Waarom doorslikken en of doorgaan zonder stopweek? niet gezond natuurlijk, dan krijg je doorbraakbloeding op een heel onverwachte moment.
met een stopweek weet je tenminste dat het eraan zit te komen en kan je voorzorgsmaatregelen nemen met bijv. maandverband.