Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Vooral bij shotjes. Als ik een shotje op heb wordt ik ook heel draaierig en breekt het zweet me uit. Dus ik drink eigenlijk liever geen alcohol. Sowieso al niet, maar ik hou gewoon niet van het gevoel.
Als je er echt last van hebt, gewoon geen alcohol drinken. Alcohol is geen eerste levensbehoefte
Fiffill schreef:Ik krijg altijd jeuk aan mijn neus van alcohol, dat is ook echt vervelend :')
Maar het zou idd best een allergische reactie kunnen zijn... of het komt omdat je niet zoveel gewend bent, de een reageert er heftiger op dan de ander.
Houden zo

Christyj138 schreef:In pessoa zit sowieso al meer % alcohol in.
Citaat:De Pessoateugel is een hulpteugel die gebruikt wordt bij het longeren en is niet geschikt om mee te rijden. De teugel loopt via het bit en de longeersingel achter de achterhand langs en oefent zo invloed uit op het hele paardenlijf, niet alleen op de hoofd-/halshouding.
Magrathea schreef:Christyj138 schreef:In pessoa zit sowieso al meer % alcohol in.Citaat:De Pessoateugel is een hulpteugel die gebruikt wordt bij het longeren en is niet geschikt om mee te rijden. De teugel loopt via het bit en de longeersingel achter de achterhand langs en oefent zo invloed uit op het hele paardenlijf, niet alleen op de hoofd-/halshouding.

Magrathea schreef:Citaat:De Pessoateugel is een hulpteugel die gebruikt wordt bij het longeren en is niet geschikt om mee te rijden. De teugel loopt via het bit en de longeersingel achter de achterhand langs en oefent zo invloed uit op het hele paardenlijf, niet alleen op de hoofd-/halshouding.