Ik heb zelf altijd als mensen mij wat vertellen of als ik aan het lezen ben, dat ik dan gewoon een film zit te kijken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skygirl schreef:Wat ik altijd zo raar vind zijn van die beelddenkers die zeggen dat ze het helemaal voor zich zien. Duh. Dat heb je toch altijd? Is toch niet iets noemenswaardig? Ik dacht sws heel lang dat iedereen dat gewoon altijd had.
Amyyy schreef:Ik ben ook een beelddenker! Ik wist tot ongeveer een jaar geleden helemaal niet dat dat bestond en iedereen zo dacht. Totdat een vriendin van mij zei, ja ik ben een beelddenker. Ik:Ja ik zie alles in beelden als iemand iets tegen mij zegt. Aaah, is dat niet normaal dan? Dat doet toch iedereen? Nou niet dus
Ik heb vaak ook mijn eigen filmpje met boeken. Hebben jullie ook heel vaak dat jullie een film niet kunnen volgen? Dan lees ik de ondertitels en daar maak ik dan een filmpje bij maar dat klopt niet met de echte film, en dan snap ik het niet meer
Amyyy schreef:Ik leer wel heel makkelijk, 1x over kijken en veel dingen weet ik. Hebben jullie dat ook? Zijn er ook nog meer mensen met dyscalculie? Omdat je bijvoorbeeld zesenvijftig zegt zie ik in mijn hoofd eerst een 6 en dan pas een 5, dus dan staat er 65 in mijn hoofd. En zo haal ik heel veel dingen door elkaar.