Zoals je al aan de titel kon zien denk ik dat mijn schouder gekneusd is.. ik zal even uitleggen wat er is gebeurd ( het is niet zo bijzonder, als je dat verwacht
)Gisteren ging ik samen met mijn broer een brug proberen omdat die vind dat ik te dik + teweinig sport + hij denkt dat paardenmensen geen kracht hebben. Ik wilde hem wel eventjes goed op zijn plek zetten. Eerst moesten we allebei met onze vuisten de vloer aantikken terwijl je je benen gestrekt houdt ( bij mij ging het prima, mijn broer lukte het niet.. 1-0 voor de paardenmensen, trouwens mijn broer sport veel in de sportschool... ) vervolgens deden we allebei een brug. ook dat ging bij mij weer foutloos en je raad het al.. mijn broer kwam nieteens in de brug want hij kon zichzelf niet omhoog duwen en hij begon zielig te doen dat hij een spier had verekt door de brug ( waar die dus helemaal niet in kon komen, 2-0 voor de paardenmensen ) ik wilde er nog eventjes een schepje boven op doen om de brug te doen met 1 been. Had ik dat nou maar niet gedaan denk ik bij mezelf. Ik deed mijn been omhoog wat eerst goedging maar opeens klakte mijn arm naar beneden en ik viel vol op mijn rechter schouder en mijn ruggegraat. Meteen voelde ik pijn in mijn rechterschouder en ruggegraat. Nu is het nare gevoel in mijn ruggegraat weg maar steeds als ik maar iets met mijn arm beweeg doet het weer pijn. Gebroken is het sowieso niet. Spierpijn kan niet omdat we maar 2 dingen hebben gedaan dus geen avalstoffen in mijn spieren is.. dus de enige optie is GEKNEUSD? Nu wil ik graag weten wat jullie denken wat het is en of ik ermee naar de doktor moet gaan ( typen doet trouwens ook erg pijn omdat mijn schouder soms op en neer gaat ). Als ik mijn arm laat hangen gaat het nog wel maar het voeld niet prettig maar bewegen... auwie!
Stel ik me nou zo aan of is het echt gekneusd?
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Estelle.