Niet kunnen eten door stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Niet kunnen eten door stress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:22

De topictitel zegt het al. Door een hoop problemen in mijn relatie heb ik de hele dag hoofdpijn, slaap ik niet en kan ik zelfs niet eten. Ik heb honger, maar zodra ik mijn eten in mijn mond heb kan ik het zowat niet doorslikken. Ik kauw er heel lang op, en wordt er echt kotsmisselijk van.

Hebben jullie misschien tips, zodat ik weer wat normaler kan gaan eten?

Yessy

Re: Niet kunnen eten door stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:24

Ik heb helaas geen tips om het beter te maken, maar voor nu zou ik proberen dingen als vla en soep te eten, dan krijg je iig iets van voedingsstoffen binnen. Sterkte met de situatie!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:27

Probeer inderdaad waterige dingen te eten, komkommers/soep/spaghetti met veel saus en dergelijke :j Vervelende situatie! Sterkte ermee :(:)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:29

Ooh zo herkenbaar! Het enige wat je kan doen (denk ik) is zorgen dat de stress weggaat zodat je wel kunt eten.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 14:30

antje_vip schreef:
Ooh zo herkenbaar! Het enige wat je kan doen (denk ik) is zorgen dat de stress weggaat zodat je wel kunt eten.

Ben ik hard mee bezig, maar dat kan nog 6 weken duren. En ik ben nu sinds woensdag al 2 kilo afgevallen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:06

amandananana schreef:
De topictitel zegt het al. Door een hoop problemen in mijn relatie heb ik de hele dag hoofdpijn, slaap ik niet en kan ik zelfs niet eten. Ik heb honger, maar zodra ik mijn eten in mijn mond heb kan ik het zowat niet doorslikken. Ik kauw er heel lang op, en wordt er echt kotsmisselijk van.

Hebben jullie misschien tips, zodat ik weer wat normaler kan gaan eten?

Heel herkenbaar. Je zal de oorzaak moeten aanpakken. Of het nou boosheid of verdriet is, het moet eruit. Je zal er dus over moeten praten anders blijft die brok in je keel zitten.

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 15:32

hmm ik heb er zelf helaas ook erg veel last van . ik ben inmiddels ook al te veel gewicht kwijt. Ik heb geprobeerd om rustgevende dingen als gember te eten werkt tegelijk ook tegen misselijkheid . Dan kan ik ten minste iets eten. En verder is het inderdaad zo dat je de oorzaak moet aanpakken. Ikzelf heb ook een jaar aan de medicijnen gezeten ben er mee gestopt omdat het op een gegeven moment niks meer uithaalde en nog steeds kan ik vroeg op de ochtend niet eten... ik probeer anders te denken ( ik pieker / paniek nogal snel) en ik zal zien of dit zal helpen .... heel veel sterkte en succes in ieder geval :)