Dag Bokkers, Ik ben 15-16 jaar, en sukkel al zolang ik weet dat ik borsten heb met ongelijke verhoudingen zeg maar. De linkse is veel groter dan de rechtse, ook groeit naar mijn gevoel de linkse meer en meer dan die rechtse. Ik schaam mij er zooo voor, zonder bh of in bikini zie je het echt hard. Ik heb een leuke bikini die ik niet graag durf te dragen hierdoor. Maar nu, aangezien mijn regels ook zo onregelmatig zijn, ben het beu. Deze waren eerst mooi regelmatig met misschien 1 à 3 dagen tot een week verschil maximum, tot ik ineens een hele tijd ze niet kreeg. Ik heb altijd schrik om ze te krijgen, op school bijvoorbeeld, om door te lekken, op zo een gênant moment enz. Nu ga ik in de vakantie weer met een vriendin op vakantie en mag ik de pil nemen van mijn moeder om mijn regels dan niet te krijgen en gerust te zijn. (Ook overtuigen hem verder te pakken) Maar nu, ik weet dat bij sommige mensen hun borsten groeien. Is er een kans dat ze gelijk groeien hierdoor, of zou het alleen maar verergeren? Dit is namelijk mijn allergrootste onzekerheid en wil echt alles doen om er van af te komen!!
TS je bent nog jong het kan heel goed dat dit rechttrekt. Tot die tijd kun je voorgevormde BH's gebruiken. Weet niet om welke cub dit gaat?
Marocje
Geplaatst: 15-04-12 14:18
Bij geen 1 vrouw zijn de borsten helemaal gelijk, maar bij de één is het erger of duidelijker zichtbaar dan bij de ander.
Van de pil kunnen je borsten idd wat groter worden, maar dat zal niet bij maar 1 borst zijn. En idd wat Pentax schrijft: je hele leven veranderen je borsten.
En klopt dat je dit lang niet bij iedereen ziet, je kan ook veel verhullen..
piewie
Geplaatst: 15-04-12 14:18
Jawel hoor, ik had 1 borst cup a en de ander b Erg vervelend, maar zo was het gewoon. Mijn borsten zijn nu uitgegroeid naar een mooie cup b. groot genoeg. Moet wel zeggen dat ik net zwanger ben geweest! Door de pil gingen ze bij niet groeien hoor!
Yessy
Geplaatst: 15-04-12 14:19
Ik denk dat de pil slikken je borsten niet meer of minder ongelijk maakt, ik zou dat iig niet als factor laten afhangen van je beslissing om aan de pil te gaan. Overigens zou ik wel altijd even langs de huisarts voor je zomaar je moeders pillen gaat slikken, die stelt wat vragen en dan krijg je gewoon je eigen receptje mee
Uiteindelijk heb je trouwens kans dat ze gewoon weer (zo goed als) rechttrekken hoor, ik ben nu 25 en nog steeds groeien/krimpen ze soms wat, dat is heel normaal! Dat geldt ook voor een cupmaat (of meer) verschil tussen je borsten, google het maar eens, het komt heel veel voor!
Ik wil de pil pakken vooral voor de onregelmatigheid maar het zou geweldig zijn moest het dit probleem ook wat oplossen. Mijn vader is trouwens dokter, kan ze voorschrijven
dit gaat het niet oplossen, heb geduld en misschien komt het nog goed.
heb er zelf ook last van maar dit gaat zeer zeker niet meer goed komen ( niet zozeer grote maar meer vorm... hoe moet je het uitleggen? ) dit heeft wel een medische rede dus tja
Ik heb ook ongelijke borsten en ik slik al jaren de pil, maar ze zijn er nooit gelijker of groter op geworden hoor. Er zitten tegenwoordig zo weinig hormonen meer in, dat dat nauwelijks verschil maakt op je lijf.