Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

MarjanB schreef:Ik zou eens een goede osteopaat zoeken... Ik had ook elke keer last van m'n rug vooral spieren en ook als ik uit bed kwam. Osteo zei dat het bij mij door mn nieren kwam die heeft ie behandeld, pijn weg.
moonfish13 schreef:Probeer eens een acupuncturist zou ik zeggen.
Over je rug loopt je blaasmeridiaan aan beide zijdes van je ruggengraat, dus als je telkens blaasontsteking hebt kan dat aardig kloppen.![]()
Ik heb daar heel veel last van gehad, veel fysio en manuele therapie gehad.
Sinds een paar maanden bezig met bach bloesem, dmv acupunctuurrichtlijnen.
Wat dus hetzelfde effect heeft als naalden, en ik ben nu 1 keer geweest voor een schoonheidsfoutje.
Je blaas staat in verband met ''iets niet los kunnen laten'', ben je een stresskip?
Als je iets niet los laat, gaat zich dat fysiek uiten met bijvoorbeeld blaasklachten.
Verder nog iets: ik had mede die rugklachten door een voedselallergie.
Ik had daar verder geen last van, maar na alles geprobeert te hebben op dieet gegaan en toen was ik al gauw van 75% vd klachten af.
Nu ben ik vooral bezig met al die blokkades weg te werken van die periode.
En nee, eigenlijk ben ik eerder het tegenovergestelde van een stresskip, maar ik zit vaak wel in met dingen, maar ik denk niet dat het daarvan komt.
toplinsey schreef:Ik heb dt ook.... Ben bij de dokter geweest die verwees mij naar het ziekenhuis voor foto,s op de foto,s was niks te zien weer terug naar de dokter toen kreeg ik fysio voor mijn houding want die bleek veel te slecht te zijn