Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)
) dus kan je qua gevoel niks vertellen.

Of ik lees het wel, haha.

Kaspar schreef:Een ruggeprik is toch een enorme naald?

Ik was wakker & lag tussen mensen die uit de narcose kwamen, maar had helemaal niks te doen. Na een half uurtje mocht ik naar een privé kamertje en kon ik wat kletsen met mijn moeder, dat was gezelliger
. Doubtless schreef:Kaspar schreef:Een ruggeprik is toch een enorme naald?
Valt alles mee. Voordeel is dat je 'm er niet in ziet gaan
Dat je je benen niet voelt is niet eng. Het uitwerken van de verdoving vond ik persoonlijk hilarisch
Het ergste van de ruggenprik? Op de uitslaapkamer terecht komenIk was wakker & lag tussen mensen die uit de narcose kwamen, maar had helemaal niks te doen. Na een half uurtje mocht ik naar een privé kamertje en kon ik wat kletsen met mijn moeder, dat was gezelliger
.
Heb me daarna meteen op laten halen en voor de lunch (12.00 uur) was ik thuis. Ik scheen wel een modelpatient te zijn, maar ik ga zolang het niet nodig is NOOIT meet voor algehele narcose
minka schreef:Vervolgens operatie, kon meekijken op het scherm, erg interessant. Gewoon gesprekken voeren en alles, dus viel zeker niet tegen. Had het alleen best koud, maar dat kan je ook gewoon zeggen natuurlijk. Enige wat ik als vreemd ervaarde was dat je iedere aanraking aan je verdoofde onderlichaam wel voelt, maar uiteraard geen pijn.
quartel schreef:![]()
je weet toch dat je benen maar tijdelijk uitgeschakelt zijn??
Het is eventjes heel raar maar je weet dat het over gaat