Ik had graag een andere update willen plaatsen na dit topic:
[ITP] Mijn nieuwe kanjer Luca S!
Maar helaas wordt het dit verhaal:
Afgelopen weekend liep ik heel rustig met Luca van bak naar stal, waarbij we een klein stukje over een rustig weggetje moeten. Ik had net les gehad en zat er nog op, wat alle voorgaande keren prima verliep, de lieverd. Totdat we nu wielrenners tegenkwamen...
Luca schrok en draaide om, waarbij hij zelf onderuit gleed en is toen op mij been gevallen. Gevolg: Een middenvoetsbeentje waar een stukje afgebroken is en nu dus prachtig gips tot aan mijn knie

Ik hoor morgen nog of ik geopereerd moet worden, daar is weinig duidelijkheid over, maar uit het telefoontje dat ik vandaag kreeg leek die mogelijkheid er toch nog echt wel in te zitten. Dat is even afwachten dus.
Heeft iemand hier ervaring mee? (vast wel, met die gevaarlijke monsters waar wij ons omheen begeven

Ik baal wel enorm, was echt heel fijn bezig met Luca en we zouden over 2 weken op trainingsweek bij Academy Bartels gaan, maar dat gaat dus helaas niet door

Sorry voor mijn klaag verhaaltje, maar wel fijn om het even kwijt te zijn. En ben benieuwd naar jullie ervaring dus! En heeft iemand nog handige tips? Die zijn ook altijd welkom!