Daar ben ik weer
Ik was laast bij de ortho en ik heb nu een blokbeugel een enorme kriem want ik kan er gewoon niet mee slapen en omdat ik lange dagen op school heb is het niet de moeite om hem na school in te doen. Ik heb namelijk 2 voorga den die scheef staan ( niet heel erg maar een beetje ). Voordat ik mijn blok kreeg zou ik slotjes krijgen. Ik zal het even helemaal vertellen:
Mijn broer had ook een blok en was klaar ik ging mee. Dus de ortho keek eventjes snel en zei tegen me: ja dat word een blok. Toen ik met een eigen afspraak kwam zei hij: wacht ik zie het al het is gewoon slotjes ik keek verkeerd. ( dus na een lange kijk afspraak zegmaar ) toen ging ik terug om de afdrukken te maken en keek hij weer eventjes vlug en zei toch maar blok ( dit vond ik raar want als die goed had gekeken had die weeral tjes gezegt ) nu heb ik laatst weer geweest en nu werd me door een andere ortho gezegt dat mijn kiezen niet op elkaar gingen. ( erg raar want zelf ervaar ik dat niet ) nu had ze 2 opties: 1. 2 kiezen laten trekken om ruimte te krijgen 2. Een beugel die ik niet uit kon doen.
Vinden jullie dit ook raar ??

Wel denk ik dat kiezen trekken geen verkeerde optie is als je ortho twijfelt aan de ruimte. Als zo meteen je verstandskiezen doorkomen bestaat er wel een kans dat die de boel allemaal nog weer verschuiven. Misschien wordt die kans minder als je meer ruimte in je mond hebt. (Ik beredeneer nu gewoon vanuit mijn eigen logische verstand)
En dan weer een beugel nemen kan alleen maar als je een flinke geldboom in je tuin hebt
?