Dankjewel voor je reactie 
Zeker knap! Wat een uithoudingsvermogen en dat je zo sterk bent.
Wat ik wil is 5 a 6 kilo afvallen.
Ik hoef geen af getraind lichaam.
Het liefst gewoon strakke buik alles wat strakker in vel.
Als ik zit zie je precies zo een vet rol.
Dat had ik vroeger nooit is gewoon in de jaren gekomen en niet opgelet.
Maar alles kan natuurlijk wel iets strakker.
Ik weet niet goed hoe de verhouding is tussen vet en spiermassa.
Ik wil graag rond de 60 kg wegen.
Ben nu dan begonnen gewoon gezond te eten.
Niet frituren, hamburgers pakken of pizza eten doordeweeks of zak chips leeg eten enz.
Ik werk 40 uur.
Rij 4a5x in de week paard dit is vaak 1 tot 3 paarden rijden en 1 of 2 longeren.
Weides schoonmaken en de stallen. (6 stallen)
Ik ben daar wel paar uur mee bezig.
Daarom at ik vaak slecht maar ben nu bezig de tijd nemen gewoon verse groentes echt te snijden en te roebakken en te koken enz. Kost wat meer tijd maar veel beter.
En sinds kort zwem ik baantjes op de woensdagavond.
Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen tijd om bv 5 uur te fietsen op een dag of bedoel je dat per week?
Me werk is 40km verderop op een dag dus 80km met de auto.
Dat ga ik niet fietsen.
Tijdens me werk loop ik best veel ik doe laboratorium werk dat is afwisseld staan en zitten enz.
Ik dacht met de buikspieroefeningen als je die gaat doen ontwikkel je wel buikspieren en word het dan niet strakker?
Verder heb ik echt geen verstand van circuit trainingen.
Dus als je daar meer over wilt vertellen heel graag.
Daar sta ik zeker voor open.
Maar hoe doe jij het nu? Jij hebt je doel behaald sport je nu minder en kom je dan weer aan?
Hardlopen heb ik gedaan via de sportschool werd het langzaam opgebouwd heb ook schoenen gekocht voor hardlopen voeten waren gecontroleerd maar helaas moeten stoppen door zere knie. Die is dus wat zwak denk ik. We deden ook altijd warming up en colling down.
Ik ben nu niet meer lid van de sportschool omdat ik vaker paard rij en ben gaan zwemmen.
Ik les op een manege en krijg privelessen kost best wat en het zwemmen natuurlijk ook.
Daarbij allerlei kosten die zijn gestegen.
Heb wle fitness gedaan maar eigenlijk weinig veranderd en deed aan zumba lessen en dat hardlopen.
Nu rij ik daarvoor in de plaats vaker paard.
Ik moet er wel goed opletten dat ik genoeg energie hou en mezelf niet uitput.
Weerstand was laatste tijd slecht heb nu vitamine kuur enz.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 10-04-12 13:26, in het totaal 2 keer bewerkt