Heeft iemand van jullie al het product van VSM, de Schussler zouten geprobeerd?
Het zijn mineraalzouten om je energie weer op peil te brengen. In mijn geval zouden het dan gaan om nr 3,5 en 8.
www.vsmschussler.nl kunnen jullie lezen wat het doet, of zou moeten doen..Ben nl altijd huiverig voor suplementen, als je niet weet wat je tekorten zijn en om dan maar zomaar iets te nemen... Nu komt dit vrij onschuldig over en baat het niet, dan schaad het niet..(gebruik normaliter kuurtjes bruis van Supradyn, maar heb bij elke keer bloedprikken tekorten aan kalium en natrium en ijzer en dan krijg ik daar weer wat voor, maar dat geeft vervelende bijwerkingen, even voor de duidelijkheid, ik eet gezond en gevarieerd, maar geen aardappels en brood).
Hoor dus graag ervaringen van mensen die het gebruiken en of het werkt en of er bijwerkingen zijn, zoja, welke..
Ik gebruik op het moment celzouten, weet niet of het hetzelfde merk is, heb ze via een therapeute. Ik weet niet of het verstandig is om op eigen houtje celzouten te gaan nemen. Het werkt op een heel ander niveau/manier dan gewone voedingssupplementen. Hoewel het in principe niet echt bijwerkingen zou moeten geven heb ik wel gemerkt dat die wel kunnen voorkomen, dit is echter opgelost bij mij door er 2 andere celzouten bij te gaan nemen, en vanwege dat soort dingen lijkt goede begeleiding hierbij wel verstandig.
Mocht je interesse hebben, aan je onderschrift te zien kom je hier uit de buurt, ik kan je hier in de buurt een celzouttherapeute aanraden
marleen_usar
Geplaatst: 07-04-12 07:23
Ik werk met celzouten en het is het beste om ze via iemand te nemen, dus iemand die kijkt welke je het beste kan nemen.