Ik ben zaterdag gelanceerd
waarbij ik erg veel geluk heb gehad. Hier lees je het verhaalDirect daarna had ik al last van mijn stuitje aan de rechter kant. Het was een flinke smak dus dat verbaast me ook niets.
Zondag, maandag en dinsdag best veel spierpijn gehad en een blauw stuitje aan de linker kant. Direct Arniflor gaan smeren.
Ik ben toen ik 4 was van de trampoline afgevallen. Sinds dien heb ik wat blokades in mijn ruggenwervels en nekwervels. Hierdoor liep ik altijd met een ontzettend holle rug. Ik ben hier ook een tijdje voor onder behandeling van een osteophaat geweest maar dit hiel niet zo goed. Door de val is wel alles los geschoten. Ik kan nu lopen met een veel rechtere rug echt heel fijn. Veel water gedronken vanaf zaterdag zoals ik dat ook altijd moest doen als ik gekraakt was.
Maar ik heb nu toetsweek. Hierdoor zit ik dus ontzettend veel stil om te leren. Nu heb ik dus sinds gisteren middag een kramp-achtig aan de rechterkant van mijn stuitje. Het is alsof ik kramp ga krijgen maar het niet doorzet. Best irritant dus. Ik voel het de hele tijd door en het is het minste als ik recht op ga staan met mijn rechter been 'op rust'
.Iemand enig idee wat dit kan zijn? En wat ik er aan kan doen? Het irriteert me namelijk behoorlijk en daardoor kan ik dus niet zo goed concentreren
.Mvg
Heb nog wel eens pijn, maar daar valt heel goed mee te leven, wat voorheen eigenlijk niet kon.