Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ladypaard schreef:heb precies hetzelfde,
en bij temperatuurswisseling van mijn lichaam gaan vingers/armen/knieen enorm opzetten

Het is hele fijne schapenwol van schapen die niet geschoren worden, dus de eigenschappen om het warm en koel te houden zitten er van nature in.

Silvia schreef:Misschien een idee om naar zoiets als Chinese massage te gaan. Je hebt niet alleen bloed wat rondstroomt maar ook andere vloeistoffen. Je lichaam bestaat niet voor niets voor het grootste deel uit water. Als die andere vloeistoffen "slijmerig" zijn en niet gemakkelijk doorstromen wordt de energie niet goed rondgepompt en krijg je blokkades. Dit verklaart het koud hebben bij stil zitten en extreme warmte bij beweging. Je lichaam kan de warmte niet rondpompen en afvoeren. Melk en banaan zijn beruchte slijmmakers.
Mijn verhaal klinkt misschien vaag maar google maar eens. Wellicht kan iemand anders op internet het beter verwoorden.
)Delaja schreef:Wat doet vitamine D en b12 tekort dan? Want D komt van zonlicht toch? En dat krijg ik genoeg...
bello2005 schreef:ja vitamine D is zonlicht.. (die had ik veel)
ik heb het even opgezocht
Zonder twijfel is een mogelijk vitamine B12 tekort een belangrijk risico voor de gezondheid van strikte vegetariërs en veganisten. Veganisten wordt zonder meer aangeraden B12-supplementen te gebruiken.
Je kunt ook een opnamestoornis hebben, dan kun je nog zoveel vlees eten, maar krijg je toch een tekort omdat je het niet opneemt.
Helaas dus geen oplossing maar wel veel herkenning!