Heeft iemand hier ervaring met een chronische ontsteking in de spieraanhechting van je heup?
Via Google kan ik heel veel vinden over chronische ontstekingen in de schouder, maar eigenlijk niet bij de heup. Meerdere huisartsen hebben ernaar gekeken, ik heb antibiotica gehad, meerdere injecties, en dat hielp alleen tijdelijk. Uiteindelijk fysiotherapie en dat heeft ervoor gezorgd dat ik niet dagelijks pijn heb, maar het blijft een zwakke en gevoelige plek.
Ik zou hier toch wel graag vanaf willen. Ben alleen een beetje bang om naar de huisarts te gaan - dit is weer een ander, en ze zal het dus zelf willen zien en voelen, en ik weet uit ervaring dat ik dan minimaal een week pijn heb. Ik wil dan liever eerst weten of het nut zou hebben. Kan iemand me daar iets over vertellen?
Overigens heb ik ook een chronische ontsteking in mijn hand, vermoed ik - was gediagnosticeerd als dusdanig, door de onsteking werd een zenuw bekneld en dat veroorzaakte flinke pijn, die pijn is nu, maanden later, een stuk minder maar nooit helemaal weggegaan. Dus er zit nog steeds iets niet helemaal goed. Weet niet of dat stom toeval is of op een onderliggend probleem kan duiden.