Ik loop momenteel 32 uur in de week stage op een verpleeghuis met een groep van 11 dementerende ouderen. Dit is mijn eerste ervaring met zorg in de praktijk. Hiernaast ga ik nog een dag in de week naar school(2e jaar HBO-V), werk ik in de vrije uurtjes met 3 paardjes, doe ik aan karate en heb af en toe nog eens sociaal contact
Ik heb alweer sinds een paar weken last van het feit dat ik 's nachts doodleuk doorga met mijn stage
, zelfs na een dag niet op stage. Ik dommel dan in, en in en soort van half-slaap ben ik dan nog steeds bezig met het praten met de clienten en hun familie, het dekken van de tafel of mensen helpen. Daarbij praat ik soms hardop, waar ik dan weer wakker van wordt, waarna ik weer denk ''waar ben ik mee bezig, ik lig in bed'' en daarna herhaalt zich dit weer.Ik ken dit van vorig jaar zomer, toen ik heel veel achter de kassa zat, toen vroeg ik ook doodleuk midden in de nacht mensen om zegeltjes en sloeg ik geregeld met mijn hand tegen de muur in een poging mensen hun wisselgeld terug te geven.
Dit alles is natuurlijk niet zo'n probleem en eigenlijk ook wel grappig, maar het gaat de hele nacht door en ik slaap er gewoon slecht van. Ik wordt dus ook moe wakker en daar baal ik een beetje van. Ik wil ook gewoon lekker met een leeg hoofd in bed liggen en uitgerust aan de dag beginnen:o overigens vind ik mijn stage onwijs leuk en gaat het heel erg goed, dus het zijn geen zorgen ofzoiets.
Zijn er Bokkers die hier ervaring mee hebben, en die me misschien iets aan kunnen raden? Bij voorbaat dank

" Dus snel naar boven gegaan en mij omgekleed, pas toen ik mijn werkschoenen aan deed en weer de gang op wilde besefte ik wat ik aan het doen was
in mijn slaap heb ik rustig alle kamers met bewoners opgenoemd en raakte in paniek toen ik op 1 niet kon komen