Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
ik vind wel dat weinig mensen in de gaten hebben hoe schadelijk de zon is, maar dat is een ander verhaal

DaniBanani schreef:Ik vind dat nog minder irritant dan claims over producten waar je én kanker, én vermoeidheid, én hartproblemen, én longklachten, én overgewicht, én onvruchtbaarheid, én spierklachten, én diabetes én zenuwpijnen van kan krijgen. Bijvoorbeeld aspartaam.
Mag een arts mij uitleggen hoe één product zo ongeveer je hele lichaam moet kunnen verwoesten, maar tegelijk lang niet bij iedereen.
wiebke schreef:tja wat zal ik zeggen... een theelepeltje is ook dodelijk als je ermee onder een trein loopt. Als mensen nou eens gaan geniéten van het leven in plaats van er zo panisch om te doen.. scheelt een hoop stress, dat scheelt weer een hoge bloeddruk, dat scheelt weer andere complicaties en leven mensen langer! Geniale oplossing!
Zelf houd ik er geen rekening mee, ik rook en drink niet, maar da´s ook alleen maar omdat ik als 6 jarig meisje een shaggie van mijn moeder kreeg omdat ik het wilde proberen. Eens maar nooit meer!